رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد؛

گام بلند پلیس تهران در کاهش وقوع جرایم در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ گام بلندی در کاهش وقوع جرم در تهران برداشته است، گفت: با اشراف اطلاعاتی ما جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه در تهران کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۰۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۴ - 13June 2020

گام بلند پلیس تهران در کاهش وقوع جرایم در تهران/ ۶۵ درصد از مجرمان از حاشیه و استان‌های دیگر وارد تهران می‌شوندسردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به طرح‌‌های پلیس پایتخت در برخورد با مجرمان در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: در سه سال گذشته وقوع جرم از ۳۰ درصد به ۲۱ درصد رسیده است که این یک گام بلند در کاهش وقوع جرایم در پایتخت است.

وی ادامه داد: هدف طرح‌های رعد، صاعقه، کاشف و... استفاده از ظرفیت‌ تمامی پلیس‌های تخصصی در راستای برخورد با مجرمان و برقراری نظم و امنیت است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز در پایتخت وجود دارد، محصول همین طرح‌هاست و امروز تهران با این حجم از جمعیت جزء آخرین استان‌ها در وقوع جرم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ در کشف جرم هم جزء رتبه‌های برتر است، گفت: پیچیدگی‌های اقدامات مجرمانه سارقان و مجرمان پیچیده‌تر از استان‌هاست.

وی ادامه داد: ۶۵ درصد سارقان از حاشیه و استان‌های دیگر وارد تهران می‌شوند و اقدام به اعمال مجرمانه می‌کنند؛ اما با اشراف اطلاعاتی پلیس تهران بزرگ جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه در تهران کاهش پیدا کرده است.

سردار رحیمی گفت: اصلی‌ترین اولویت پلیس تهران بزرگ برقراری امنیت و آرامش و برخورد با مخلان نظم و امنیت است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار