وصیتنامه شهدای جهاد سازندگی بوشهر:

خواهرم حجاب را حافظ باش و منافقین را به لرزه درآور

«محمد بنافی» از شهدای جهاد سازندگی بوشهر در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: ای خواهر قبل از هر چیزی استعمار از سیاهی چادر تو می‌ترسد تا سرخی خون من، خواهرم حجاب را حافظ باش و منافقین را به لرزه درآور.
کد خبر: ۴۰۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵ - 03April 2021

حذف شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد بنافی» در سال ۱۳۴۳/۱۲/۲ در روستای بنار سلیمانی از توابع شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود با آغاز جنگ تحمیلی در سمت راننده لودر جهاد سازندگی به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و سرانجام سوم خرداد سال ۱۳۶۵ در خط مقدم عملیات جزیره مینو بر اثر اصابت ترکش به گردن به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام و درود بر شهیدان انقلاب اسلامی و با سلام و درود به ملت قهرمان و شهید پرور ایران.

با سلام و درود بر تو‌ای پدر و مادر

سلام بر شما که اینگونه فرزندان خود را در دامن پاک خویش پرورانید و او را به خدای خود هدیه کردید. بدانید که آزادانه و آگاهانه و با چشم باز و با الله اکبر در تمام امیدهایم عاشقانه در راه خدا گام نهادم.

آری پدر و مادر به جای غم و اندوه شادی و مباهات را برگزینید تا دیگران ادامه دهنده راهم باشند و، اما ما در قرآن می‌فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تُلْهِکُمْ أَمْوالُکُمْ وَ لا أَوْلادُکُمْ عَنْ ذِکْرِ اللَّهِ وَ مَنْ یَفْعَلْ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْخاسِرُونَ». تو هم، چون فرزندت را در این راه دادی خوشحال باش که امانتی را تحویل داده که بالاخره باید تحویل می‌داد.‌

ای هموطن چه خوب گفت شاعر قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری قدر گل بلبل شناسد قدر پیغمبر علی. هموطن قدر این امام عزیزمان را بدانید و شما را به خدا سوگند همواره رهروانش باشید که راهی جز راه حسین نیست.

سخنی با تو‌ای برادر مهربانم بدان و آگاه باش که برادرت آگاهانه راهش را انتخاب کرد کسی مرا به اجبار نیاورده، این خودم بودم که خواستم به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین پاسخ دهم. آری برادرم من می‌روم تا دنیا بداند یک فرزندی از پدر و مادر و از دنیا و زندگی به خاطر خدا و قرآن و اسلام این چنین حاضر شد این مشکلات را تحمل کنم.

اما تو‌ای خواهر قبل از هرچیزی استعمار از سیاهی چادر تو می‌ترسد تا سرخی خون من. خواهرم حجاب را حافظ باش و منافقین را به لرزه درآور.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار