معرفی کتاب؛

«شاهد‌ شوق دیدار»

کتاب «شاهد شوق دیدار» روایتگر خاطرات «محسن ضیایی» جانشین ستاد لشکر 21 امام رضا (ع)، توسط نشر «زلال اندیشه» به زیور طبع آراسته و منتشر شده است.
کد خبر: ۴۰۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ - 13June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، کتاب «شاهد شوق دیدار» از مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی دفاع مقدس، در برگیرنده‌ خاطرات «محسن ضیایی» جانشین ستاد لشکر 21 امام رضا (ع) است که مصاحبه آن توسط «مصطفی علیپور» انجام گرفته و توسط نشر «زلال اندیشه» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به زیور طبع آراسته و منتشر شده است.

در مقدمه کتاب «شاهد شوق دیدار» آمده است: راوی خاطرات این کتاب گرچه سال‌های سال فداکاری و تلاش مجاهدانه، نهایتاً در کسوت سبز سپاه پاسداران به بازنشستگی رسیده است، اما مطالعه گفتارش نشان می‌دهد که چگونه درب مغازه فرش فروشی و کشو منافع شخصی خود را پس از آغاز جنگ تحمیلی و در هنگامه خطرها بست و عاشقانه وارد بسیج و نهاد مقدس سپاه شد، تا از انقلاب اسلامی و مرزوبوم کشورش در برابر فتنه منافقین ضد خلق و هجوم ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده اسلام، پاسداری کند.

بخشی از کتاب

زمانی که امام خمینی (ره) قطعنامه را قبول کردند، رفته بودیم حرم مطهر داخل سالن تشریفات، بالای دارالزهد، جلسه‌ای بود. مقام معظم رهبری هم که آن زمان رئیس جمهور بودند، آمده بودند. آنجا آقا اسماعیل قاآنی صحبت کرد و گفت: «مانند قمربنی‌هاشم که در کنار حضرت ابی‌عبدالله‌الحسین (ع) ایستاد، ما هم همچنان کنار حضرت امام خمینی ایستاده‌ایم و اسلحه‌مان مسلح و از ضامن خارج و دست روی ماشه، هر وقت امام دستور بدهد که شلیک کنید، شلیک می‌کنیم.

کتاب «شاهد شوق دیدار» در شمارگان 2 هزار نسخه، در 168 صفحه با قطع رقعی در سال 1398 چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار