فرمانده سپاه کردستان:

رزمایش اقتدار سپاه در کردستان برگزار می‌شود

سردار «سیدصادق حسینی» از برگزاری رزمایش اقتدار سپاه‌ در منطقه عمومی استان کردستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ - 13June 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه کردستان امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه سپاه کردستان در حال حاضر مشغول آماده‌سازی مقدمات برگزاری رزمایش اقتدار در منطقه عمومی استان هستند که امیدواریم بتوانیم یک اقدام هماهنگ را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه مجموعه از یک ماه پیش تلاش وافری دارند که بتوانیم رزمایش اقتدار را در سطح کاملا قابل‌قبولی در منطقه عمومی استان برگزار کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به شیوع پیک دوم کرونا در استان عنوان کرد: سپاه از آغاز شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس با تمام نیرو ورود پیدا کرد و در کنار اقدامات مختلف در زمینه گندزدایی، ضدعفونی و غیره، 128 هزار انواع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد برگزاری رزمایش کمک مومنانه و مواسات، به شکلی دیگر در این راستا ورود کردیم و در قالب این طرح سه رزمایش بزرگ مومنانه در استان برگزار شد که بالغ بر 38 هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در بین 38 هزار خانواده نیازمند شناسایی شده در سطح استان توزیع شد.

حسینی گفت: یک هماهنگی بسیار خوبی در بین مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه و حفاظت وجود دارد و هیچ چیز جز انجام وظایف سپاه مدنظر نیست و همین هماهنگی و همراهی موجب تحقق اهداف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها