فرمانده مرزبانی ناجا:

نیروی انتظامی با اقتدار از حدود و ثغور کشور حفاظت می‌کند

سردار احمدعلی گودرزی گفت: تحت هیچ شرایطی به دشمنان و معاندان اجازه دست‌درازی به خاک کشورمان را نمی‌دهیم و با اقتدار کامل از حدود و ثغور کشورمان حفاظت می‌کنیم.
کد خبر: ۴۰۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ - 13June 2020

با اقتدار از حدود و ثغور کشورمان حفاظت می‌کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در جوار مقبره شهدای گمنام تپه نورالشهدای شهرک شهید باقری اظهار داشت: امروز توفیقی شد به اتفاق جمعی از همرزمانم در این مکان مقدس حضور پیدا کرده تا با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کنیم.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مرزبانی افزود: مرزبانان و شهدای مرزی مظلومند؛ مرزبانان ادامه‌دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزها، همواره حافظ خون شهدا بوده و تحت هیچ شرایطی به دشمنان و معاندان اجازه دست‌درازی به حتی یک وجب از خاک کشورمان را نخواهند داد و با اقتدار کامل از حدود و ثغور کشورمان حفاظت می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه شهدای ایران اسلامی برای ما اقتدار، امنیت و عزت ارمغان آورده‌اند، بیان کرد: شهدای ایران اسلامی و خانواده آنان یک سند افتخار بزرگ برای کشور بوده و خدا را شاکریم که فرزندان دلیر حضرت امام خمینی (ره) و فرزندان فداکار رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، با همه وجود در برابر تهدیدات ایستادگی کردند تا آرمان الهی تحقق پیدا کند.

سردار گودرزی ادامه داد: امروز به برکت و فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ایران اسلامی، ملت سربلندی است که به خاطر همین روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری کشورمان در دنیا می‌درخشد.

بر اساس این گزارش، در پایان فرمانده مرزبانی ناجا با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

بنا بر این گزارش، تپه نورالشهدا در بلندای شهرک شهید باقری (منطقه 22 تهران) میزبان دو شهید گمنام عملیات بیت المقدس که در 27 اردیبهشت 1398 در این مکان مقدس آرام گرفتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها