شهید «صفر حیدرزاده»:

امام خمینی ما را از ظلمت به نور انداخت

در وصیتنامه شهید «صفر حیدر‌زاده» آمده است: امام خمینی ما را بیدار کرد و از ظلمت به نور انداخت و امام هر چه فرمود لبیک بگویید.
کد خبر: ۴۰۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ - 13June 2020

امام ما را از ظلمت به نور انداخت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، بسیجی «صفر حیدرزاده» فرزند حسن در 11 شهریور 1340 در روستای قره داغ از توابع شهرستان اهر به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در نهم تیر 1362 در خوزستان و با اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای وادی رحمت شهرستان پارس آباد آرام گرفت.

وصیتنامه شهید «صفر حیدر زاده»:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مپندارید آنان را که کشته شده‌اند در راه خدا در جهاد و یاری دین مردگانند بلکه آنان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند».

با یاد خدا دلها آرامش پیدا می کند.

پدر جان اگر من شهید شدم هیچگونه ناراحت نباشید و شما افتخار کنید و پروردگار را شکر کنید که فرزندی در راه اسلام و قرآن دادیم.

سنگر مرا برادران خالی نگذارند و در مقابل دشمن بایستند و با دشمن مبارزه کنند چون امام فرموده است بجنگید پیروزی با ماست.

پدر جان در نماز جمعه و نماز جماعت و دعای کمیل شرکت کنید.

ای جوانان غیور قدرتمند به جبهه ها بیایید و آن پدرانی که نمی توانند به جبهه بیایند مسجدها را حفظ کنند، چون مسجد سنگر است.

به جنگ زده ها کمک  کنید و پدر جان من که مال کسی را نخورده ام و به کسی اذیت نکرده ام، اگر کرده باشم برای من حلالیت بگیرید و اگر کسی مال بنده را خورده باشد حلال می کنم.

پدر جان هیچگونه خدا را از یاد نبرید و همیشه برای خدا عبادت کنید و روز آخرت را به یاد آورید و همیشه پشتیبان امام و امت باشید.

امام را تنها نگذارید چون امام ما را بیدار کرد و از ظلمت به نور انداخت و امام هر چه فرمود به امر او لبیک گویید چون خمینی رهبر ما است.

ای مادران عزیز مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب (ع) را بدهید که تحمل 72 شهید نمود و ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد.

مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر (ع) یا حسین (ع) در راه اسلام هدفشان بود شهید شدند.

آن جوانانی که به جبهه نمی‌آیند در آخرت چگونه به علی اکبر (ع) و علی اصغر (ع) جواب می‌دهند که در میدان نبرد شهید شده.

به جبهه‌ها بیایید و از دین و قرآن با دشمن مبارزه کنید.

ای برادران این جنگ یک نعمت است که به دست ما افتاده و بایید قدر این نعمت را بدانیم.

برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازد و شما را از روحانیت متعهد جدا نکند که اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌هاست و حضورتان را در جبهه‌های حق علیه باطل نگهدارید.

در امام دقیق باشید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید.

صداقت، اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

اگر فیض شهادت نصیبم شد و آنانکه پیرو خط امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من گریه نکنند و بر جنازه من حاضر نشوند.

باشد که خون ما شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند و سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار