مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان:

تمام مسئولیت‌ها مرهون قطره قطره خون شهداست

نعمت الله بیرانوندی با اشاره به اینکه کار و فعالیت در حوزه دفاع مقدس افتخاری برای رهروان شهداست، گفت: تمام جایگاه‌ها، منصب‌ها و مسئولیت‌ها مرهون قطره قطره خون شهداست.
کد خبر: ۴۰۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 13June 2020

تمام جایگاه ها، منصب ها و مسئولیت ها مدیون قطره قطره خون شهداست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «نعمت الله بیرانوندی» مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان امروز با سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدا کار و فعالیت در حوزه دفاع مقدس را افتخاری برای رهروان شهدا دانست و اظهار داشت: تمام جایگاه ها، منصب ها و مسئولیت ها مدیون قطره قطره خون شهداست.

بیرانوندی افزود: مدیران و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان فضاهایی را در محیط های اداری و کاری شان لحاظ کرده اند و از ما خواسته اند که در آن محیط، آثار ارزشی و کار فرهنگی حوزه دفاع مقدس انجام دهیم که معنویت فضای خدمت برای این عزیزان قابل لمس تر باشد و به همین منظور خدمت رسیدیم که در این زمینه همکاری بیشتر و بهتری در خصوص ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس بین هر دو نهاد برقرار شود.

در ادامه جلسه، سردار یوسفی، استان خوزستان را جغرافیای اول انتقال دهنده فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: وجب به وجب این خاک و قشر به قشر این مردم در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و به همین منظور است که همه نهادها، سازمان ها و حتی شرکت های خصوصی تمایل دارند که در خصوص انجام امور فرهنگی در حوزه ایثار و جهاد و شهادت قدم بردارند.

وی افزود: روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان همچون دیگر نهادها از فضای کاری شما بازدید خواهد کرد و ویترین ها و مبلمان فرهنگی دفاع مقدس را برای معنویت بخشی بیشتر به آن اداره بررسی و انجام امورات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار