نماینده مردم مشهد در مجلس:

۷۰ درصد درآمد برخی اقشار صرف اجاره می‌شود

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با بیان اینکه ۷۰ درصد درآمد برخی اقشار صرف اجاره می‌شود، گفت: دولت اساسا برنامه خاصی برای مهار گرانی حوزه مسکن ندارد و آن را رها کرده است.
کد خبر: ۴۰۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 13June 2020

۷۰ درصد درآمد برخی اقشار صرف اجاره می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت نابسامان مسکن در مشهد اظهار داشت: ظرف روزهای اخیر جلسه‌ای با اتحادیه املاک در مشهد برگزار و در ارتباط با مسائل و مشکلات این حوزه رایزنی‌هایی صورت گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخشی از این جلسه در زمینه راهکارهای مورد نیاز برای مهار گرانی افسارگسیخته در بازار مسکن مشهد نیز تبادل نظرهایی شد و البته مشکلاتی نیز بنگاه‌های معاملاتی دارند که مورد بررسی قرار گرفت.

پژمانفر خاطرنشان کرد: مسئله مسکن یک موضوع مربوط به مشهد و استان خراسان رضوی نیست و در سراسر کشور شاهد هستیم که این موضوع مبتلابه است و بسیاری از اقشار با آن درگیر هستند.

وی گفت: اساسا معتقدم دولت در موضوع مسکن ورودی نداشته و این حوزه را رها کرده و هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی بازار مسکن ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که فشار وارد آمده بر قشر ضعیف جامعه در موضوع مسکن بالا است و برخی اقشار تا 70 درصد درآمد خود را به موضوع مسکن اختصاص می‌دهند.

پژمانفر بیان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی نیز به صورت فوری و البته کارآمد به موضوع مسکن ورود داشته باشد و بتوانیم در این حوزه اقدام مناسب را صورت دهیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار