امام جمعه الیگودرز:

اقدامات موثری در مقابله با کرونا، با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت

حجت الاسلام مهدی سرلک گفت: با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد اقدامات خوبی در زمینه مقابله با کرونا بودیم و برگزاری رزمایش های همدلی و مواسات در حمایت از نیازمندان از دستاوردهای خوب و به یادماندنی بود.
کد خبر: ۴۰۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ - 13June 2020

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امروز در جلسه بررسی مسائل عمرانی الیگودرز در فرمانداری الیگودرز با اشاره به تلاش، مدیریت و جهاد در زمینه مقابله با ویروس کرونا در جامعه، اظهار داشت: در این زمینه آحاد مردم و گروه‌های جهادی، روحانیت، مدیران و مسئولان نقش آفرینی کردند.

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد اقدامات خوبی در زمینه مقابله با کرونا بودیم و برگزاری رزمایش های همدلی و مواسات در حمایت از نیازمندان از دستاوردهای خوب و به یادماندنی بود.

وی بر ضرورت حمایت بیشتر از نیازمندان و ادامه یافتن این روند تاکید کرد و اظهار کرد: تقویت همدلی نیاز جامعه امروز برای کاهش فشارهای اقتصادی و معیشتی است. 

سرلک در ادامه با اشاره به اینکه وجود تحریم ها نتوانست مانع شکوفایی مدیران انقلاب اسلامی شود، اذعان داشت: در اوج تحریم‌ها شاهد رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف بودیم و امروز نیز باید با مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش شود.

وی بر ضرورت غنیمت شمردن فرصت ها در خدمت رسانی ها تأکید کرد و گفت: مسئولان با خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه باید به سمت پیشرفت و توسعه گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار