مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر:

آرامش مردم ایران حاصل تلاش بی‌وقفه رزمندگان مناطق مرزی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: امروز مردم ایران آرامش و امنیت خود را مدیون و مرهون مجاهدت‌های بی وقفه و شبانه روزی رزمندگان مناطق مرزی هستند.
کد خبر: ۴۰۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ - 13June 2020

آرامش مردم ایران حاصل تلاش بی‌وقفه رزمندگان مناطق مرزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدعابدین صادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر به همراه سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه این شهرستان از پایگاه‎های مرزی و رزمی این شهرستان بازدید و در جمع رزمندگان این پایگاه ها حضور پیدا کرد.

وی در این دیدار گفت: امروز مردم ایران آرامش و امنیت خود را مدیون و مرهون مجاهدت‌های بی وقفه و شبانه روزی رزمندگان مناطق مرزی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر ادامه داد: اگر امروز مردم کردستان و شهرهای نوار مرزی که زمانی محل تاخت و تاز اشرار و گروهک های ضد انقلاب بود در امنیت هستند مدیون ایثارگری‌های رزمندگان است.

وی عنوان کرد: دشمنان در آن زمان، این مناطق را برای ساکنانشان ناامن کرده بودند، اما در حال حاضر مردم در آرامش و امنیت کامل به کشاورزی و تجارت و کسب و کار خود مشغول هستند و شب با خیال راحت سرشان را زمین می گذارند.

حجت‌الاسلام سیدعابدین خاطرنشان کرد: مردم این استان‌ها هرگز به این مهم دست نمی یافتند جز در سایه جانفشانی ها و از خود گذشتگی های رزمندگان شجاع و جان برکف مناطق مرزی که در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی سینه سپر کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار