استقبال وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از توییت مقام اماراتی به زبان عبری

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از توییت یک مقام وزارت خارجه امارات متحده عربی به زبان عبری ابراز شگفتی کرد.
کد خبر: ۴۰۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 13June 2020

استقبال وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از توییت مقام اماراتی به زبان عبریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، به دنبال ارسال یک توییت از سوی یک مقام اماراتی به زبان عبری، سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به آن واکنش نشان داد و از این اقدام مقام اماراتی ابراز شگفتی کرد.

به نوشته وبگاه «دبکا فایل»، «هند العتیبه» مدیر بخش روابط راهبردی وزارت خارجه امارات روز جمعه در توییتی که به زبان عبری نوشت به مقاله سفیر امارات در واشنگتن پرداخت که از اسرائیلی خواسته بود تا بین الحاق کرانه باختری و عادی سازی روابط با جهان عرب یکی را برگزیند.

در واکنش به این توییت عبری، سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسرائیل نوشت، خواندن یک توییت به زبان عربی تعجب آور است.

این مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «اسرائیل دست صلح را به سو یهمسایگانش دراز کرده است. طرح ابتکاری صلح آمریکا نقطه آغاز تحقق این دیدگاه است.»

هند العتیبه در این توییت نوشت که «می‌‌خواستیم به این باور برسیم که اسرائیل یک فرصت است نه یک دشمن.»

در ادامه توییت آمده است:‌ «در امارات و بخش عظیمی از جهان عرب، می‌خواستیم به این باور برسیم که اسرائیل یک فرصت است نه یک دشمن.»

اخیرا «کمیته یهودیان آمریکا» که یکی از لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا است اعلام کرد که وزیر مشاور دولت امارات درامور خارجی در نشست سالانه این کمیته شرکت خواهد کرد.

کمیته یهودیان آمریکا (AJC) که یکی از لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا است اعلام کرد که «انور قرقاش»، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی در گردهمایی این لابی شرکت خواهد کرد.

این کمیته جمعه در حساب توییتری خود نوشت: «برای ما باعث افتخار است که وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی در نشست سالانه (۲۰۲۰) شرکت می‌کند.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار