دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از والدین معظم شهدای مدافع حرم

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز شنبه ۲۴ خردادماه در دیدار با جمعی از والدین معظم شهدای مدافع حرم در سالن جلسات ساختمان مرکزی بنیاد گفت: رفتار مدیران و کارکنان بنیاد با جامعه ایثارگری باید انقلابی و از سر تواضع و الگویی برای عموم مردم باشد.
کد خبر: ۴۰۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ - 13June 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مهندس سعید اوحدی پس از برگزاری مراسم معارفه و انتصاب به عنوان معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بلافاصله در دیدار با جمعی از والدین معظم شهدای مدافع حرم با بیان این‌که این توفیق نصیب بنده شده تا آغاز کارم را با دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم آغاز کنم، گفت: خانواده‌های شهدای مدافع حرم از سرمایه‌های اصلی کشور هستند که امیدواریم دعای خیر آن‌ها بدرقه راه مسئولان بنیاد باشد، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنایت و توفیق الهی است و طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌گیرند و قطعاً مادران و پدران شهدا با این عزیزان ارتباط دارند و امیدواریم که خداوند توفیق خدمت و نوکری خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به همه ما عنایت فرماید.

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از والدین معظم شهدای مدافع حرم

وی افزود: خط اصلی در بنیاد اعتقاد و روحیه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، قطعاً هیچ نهادی قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران را ندارد و اگر خانواده‌های شهدا و ایثارگران نبودند بنیادی هم در کار نبود، بنابراین در مسیر خدمت به این عزیزان باید از میز دنیوی ریاست فاصله گرفت و با سفر‌های استانی به دیدار آن‌ها برویم، متأسفانه در برخی شهرستان‌ها و استان‌ها برخی خانواده‌های شهدا و ایثارگران شرایط مناسبی ندارند و ان شاءالله خداوند توفیقی دهد که به دیدار این عزیزان رفته و آن‌ها را مورد تکریم قرار داده و از دعای خیرشان بهره‌مند شویم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه رفتار مدیران و کارکنان بنیاد با جامعه ایثارگری باید انقلابی و از سر تواضع و الگویی برای عموم مردم باشد، گفت: دسترسی به معاونان بنیاد برای جامعه ایثارگری باید مهیا شود و روابط عمومی بنیاد در تمامی دیدار‌ها با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضوری فعال داشته باشد.

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از والدین معظم شهدای مدافع حرم

اوحدی در ادامه با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین توطئه استکبار جهانی به وجود آوردن داعش بود، اظهار داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند سامرا، کاظمین و ... وجود نداشت، در زمان دفاع مقدس و دوران انقلاب فرزندان میهن اسلامی از کشور دفاع کردند و شهدای مدافع حرم نیز فرسنگ‌ها دورتر به دفاع از مرز‌های اسلام پرداختند، زیرا دشمنان نابودی اسلام را هدف قرار داده بودند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید داشتند که اگر مسئولان صلاح کشور را می‌خواهند باید به جامعه شهدا و ایثارگران خدمت کنند، کشور هم‌اکنون در شرایط سختی قرار دارد و راه برون‌رفت از مشکلات، فرهنگ ایثار و شهادت است، مدافعان عرصه سلامت نیز به تأسی از این فرهنگ فداکاری کرده و پشت لباس‌های کادر پزشکی نوشته‌شده که ما ادامه‌دهنده راه شهدا و شهدای مدافع حرم هستیم.

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از والدین معظم شهدای مدافع حرم

اوحدی در پایان گفت: نشست با تشکل‌های ایثارگری و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در تهران و سایر استان‌ها استمرار خواهیم داد و از خداوند می‌خواهیم به‌عنوان خادمان و نوکران خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ما توفیق خدمت عنایت فرماید.

گفتنی است خانواده‌های شهدای مدافع حرم حاضر در این نشست، ضمن تبریک انتصاب مهندس اوحدی به عنوان ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیانیه‌ای را قرائت کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار