مدیر کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان:

پیشکسوتان امروز، رزمندگان فداکار هشت سال‌ دفاع مقدس هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: پیشکسوتان امروز، رزمندگان فداکار هشت سال دفاع مقدس هستند که هم اکنون به این مرحله نائل آمده‌اند.
کد خبر: ۴۰۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ - 14June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس کانون بازنشستگان آجا کردستان اظهار داشت: پیشکسوتان امروز، رزمندگان فداکار هشت سال‌ دفاع مقدس هستند که هم‌ اکنون به این مرحله نائل آمده‌اند.

وی بازنشستگان را سرمایه های جامعه دانست و گفت: بازنشستگان منبع غنی از تجربه هستند که لازم است این تجربیات در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.

این مقام مسئول افزود: ما برای اينکه از تجارب گرانب های اين عزيزان استفاده کنيم بايد هميشه بازنشستگان را در کنار خود داشته باشيم چرا که بازنشستگی پايان کار نبوده بلکه تغيير حالت از عضويت پيوسته به حالت وابسته است.

سردار مالکی با بيان اينکه بازنشستگان آيينه شاغلان هستند، تصريح کرد: شاغلان امروز، بازنشستگان فردا هستند و اگر آنان نيز روحيه داشته باشند بر شاغلان تاثير خواهند گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: تمام بازنشستگان نيروهای مسلح، شايسته خدمت هستند و چيزی که مهمتر از معيشت است تکريم و احترام ،قدر شناسی و ارزش گذاری به اين قشر شريف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار