منابع دیپلماتیک عربی خبر دادند؛

الحاق کرانه باختری تدریجی و به صورت محدود اجرا می‌شود

یک رسانه صهیونیستی در گزارشی به نقل از منابع دیپلماتیک عربی خبر دادند که الحاق کرانه باختری تدریجی و به صورت محدود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۰۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ - 14June 2020

الحاق کرانه باختری تدریجی و به صورت محدود اجرا می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه اسرائیل الیوم چاپ رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که منابع دیپلماتیک عربی به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ابلاغ کرده اند که الحاق کرانه باختری به تدریج و به طور بسیار محدود نسبت به طرح اصلی، اجرا خواهد شد. هدف از این امر جلوگیری از اعتراضات فلسطینیان و ناآرامی‌ها در مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین و کشور‌های عربی است.

روزنامه مذکور این موضوع را به نقل از منابع دیپلماتیک عربی که از آن‌ها به عنوان کشور‌های میانه رو یاد کرده است نقل می‌کند. این منابع که خواستند نامشان فاش نشود اعلام کردند که واشنگتن و تل‌آویو درخصوص اجرای الحاق شهرک‌های صهیونیست نشین در فاصله زمانی جولای و سپتامبر توافق کرده اند.

منابع دیپلماتیک عربی به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفته اند که اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری یک واقعیت است و این امر در ابتدا در مناطق وسیع غور اردن که دارای جمعیت زیاد یهودی است صورت می‌گیرد. در مرحله بعد حاکمیت اسرائیل بر مجتمع‌های بزرگ شهرک نشین اعمال می‌شود، اما نه در ماه جولای و ابتدا معالیه آدومیم در شرق قدس و بخش‌های وسیعی از گوش عتصیون در شمال کرانه باختری را دربر خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار