رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف ۱۳۰ تُن ارزاق عمومی و کالای اساسی در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۳۰ تُن ارزاق عمومی و کالای اساسیِ احتکارشده به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 14June 2020

کشف 130 تُن ارزاق عمومی و کالای اساسی در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی بعد از چند روز کار اطلاعاتی با انجام اقدامات گسترده و شناسایی محل دپوی کالاها، چندین مرکز احتکار در استان‌های سیستان و بلوچستان و حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران را شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی با اجرای عملیاتی برنامه‌ریزی شده و هدفمند در بازرسی از این انبار‌ها ۱۳۰ تُن انواع ارزاق عمومی و کالای اساسی و ضروری شامل ۸۰ تن انواع برنج و حبوبات، روغن و شکر در استان سیستان و بلوچستان و ۵۰ تن انواع برنج، رب و روغن را در شرق استان تهران کشف و محل احتکار کالا‌ها را پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۱۰۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه محتکران دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش هموطنان در کمک به شناسایی محتکران و اخلالگران اقتصادی گفت: با حضور و فعالیت شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در کشور و با حمایت و همکاری همیشگی مردم، هرگونه فعالیت اقتصادی و صنعتی و... در امنیت کامل، اما برای سودجویان و سوداگران اقتصادی از هر زمان دیگری ناامن‌تر بوده و با اقدامات و فعالیت‌های غیر قانونی اقتصادی در هر نقطه‌ای از کشور به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

سردار مقیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، مقابله با اخلالگران اقتصادی را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده است، از هموطنان درخواست کرد برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت اقتصادی جامعه، در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار