قبور شهدای دفاع مقدس و گمنام بهاباد غبارروبی شد

همزمان با هفته جهاد کشاورزی قبور مطهر شهدای دفاع مقدس و گمنام شهرستان بهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۴۰۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 14June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، همزمان با هفته جهاد کشاورزی قبور مطهر شهدای دفاع مقدس و گمنام شهرستان بهاباد امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی  فرماندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی بهاباد و کارکنان این نهاد غبارروبی و عطرافشانی شد.

حجت‌الاسلام سید‌مهدی سید‌حسینی مسئول فتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی بهاباد در این مراسم اظهار داشت: باید با روحیه جهادی سال های نخستین انقلاب به مردم خدمت کنیم، زیرا زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با گام برداشتن در مسیر آرمان‌های آنان امکان‌پذیر است.

سید‌حسینی رمز موفقیت ایران در برابر ستمگران و مستکبران را فرهنگ جهاد و شهادت عنوان کرد و بیان داشت: فرهنگ جهادی، دشمنان را خوار ، ذلیل و مستأصل کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود انقلاب و ارزش ها را بیمه کردند، گفت: آنها همچنین سربلندی و اقتدار را برای نظام به ارمغان آوردند.

سید‌حسینی مطالعه وصیت نامه شهدا و پیروی از راه و روش آنها را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: شهدا دارای اعتقادی عمیق به انقلاب، ارزش‌های دینی و معنویت بودند و امروز تمثال این عزیزان باید در معرض دید عموم قرار گیرد تا مردم با اسوه‌های اخلاق، ایثار و رشادت بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها