رونمایی از 5 محصول ضدعفونی‌کننده با حضور فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی

مراسم رونمایی از 5 محصول دانش‌بنیان، صبح امروز با حضور سردار «خرم» در حسینیه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 14June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، مراسم رونمایی از 5 محصول دانش‌بنیان صبح امروز در حسینیه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

این مراسم که با حضور فرمانده سپاه عاشورا، مسئول بسیج علمی استان و برخی دیگر از شخصیت‌های استانی برگزار شد، از محصولاتی همچون دستگاه ضدعفونی کننده مه‌پاش، پرینتر سه بعدی، مایع ضد عفونی کننده نانو و چند محصول نظامی دیگر رونمایی شد.

این محصولات با حمایت و پشتیبانی مرکز علمی‌پژوهشی بسیج به عرصه تولید رسیده و هدفی جز رفع موانع در تولید انبوه ندارد.

سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم»، فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، اظهار داشت: هدف ما ثبت و تایید این محصولات توسط نهادهای نظارتی و تایید کننده همچون وزارت بهداشت است.

وی ادامه داد: محلول نانو کلینیا که امروز مراسم رونمایی آن برگزار شد، توسط وزارت بهداشت به تایید رسیده و هم‌اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توانایی در تولید قطعات و مواداولیه و همچنین استفاده از علم و دانش داخلی برای تولید، دیگر موضوعی بود که سردار خرم به آن‌ها اشاره کرد و گفت: قیمت این محصولات نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار با صرفه‌تر بوده و توسط دانشجویان تولید شده است.

در بخش پایانی این مراسم، «ارسلانی» مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه عاشورا توضیحاتی در خصوص ویژگی‌های این محصولات داد و ابراز داشت: محصول نانو کلینیا که امروز در چهار بخش ضدعفونی دست، ضدعفونی سطوح، ضدعفونی اجسام و ضدعفونی میوه و سبزی کاربرد دارد و از دانش نانو تکنولوژی تهیه شده و قادر است محل ضدعفونی شده را تا مدت‌ها از ویروس و میکروب در امان نگه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار