نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

مردم قدردان خدمات و اقتدار نیروهای مسلح‌ هستند

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: تامین امنیت و ارائه خدمت به هم‌وطنان در عرصه‌های مختلف کلیدواژه‌های مهم و محوری از ماموریت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و مردم قدردان این اقتدار هستند.
کد خبر: ۴۰۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 15June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در دیدار با فرمانده لشکر عملیاتی عاشورا با بیان اینکه نیروهای مسلح محبوب ترین قشرها در بین مردم هستند، اظهار داشت: تامین امنیت و ارائه خدمت به هم‌وطنان در عرصه‌های مختلف کلیدواژه‌های مهم و محوری از ماموریت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و مردم قدردان این اقتدار هستند.

وی با تاکید بر اینکه مرزهای ایران امروز مقتدرانه از سوی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی حراست می‌شود، گفت: برای عبور از دیوار بلند آرزوها و رویاهای دشمن و با تکیه بر توان ملی و ظرفیت‌های داخلی مرزهای ایران مقتدرانه حراست می‌شود که این برای دشمنان یاس آور است.

آل‌هاشم ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان زیر پرچم الله و تحت فرماندهی رهبر انقلاب ابتکار عمل را در زمین، هوا و دریا برای مقابله با تهدیدهای احتمالی دشمن به دست گرفته‌اند که این در طول تاریح ایران بی‌نظیر است.

وی با اشاره به قتل فجیع جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی، گفت: فرق نیروهای مسلح ما با نظامیان آمریکا در این است که در ایران و در روزهای بحرانی و شرایط سخت زندگی همچون سیل و زلزله و آتش سوزی، فرزندان پاکباخته نیروهای مسلح همواره در خدمت مردم هستند، اما در آمریکا پلیس هموطن خود را زیر پاهای خود خفه می‌کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم تصریح کرد: به همین دلیل نیروهای مسلح ما محبوب ترین اقشار در بین ملت ایران هستند.

وی به صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به دیگر کشورها از سوی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و آموزه‌های انقلاب علاوه بر اینکه از مرزهای جغرافیایی ما حراست می‌کند موجی از بیداری ملت‌های آزاده جهان را به حرکت درآورده است که نمونه‌های بارز آن را در خیابان‌های 50 ایالت آمریکا شاهد هستیم.

امام‌جمعه تبریز در پایان با بیان اینکه فرهنگ انقلاب، ابهت پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را درهم شکسته است، یادآوری کرد: جنگ های 22 روزه، 8 روزه و 2 روزه موید این ادعاست و نیروهای حزب‌الله با الگوگیری از نیروهای مسلح ایران پوزه دشمن را به خاک مالیدند و تنها با چهار هزار نفر هیمنه 60 ساله اسرائیل را درهم شکستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار