مدیر ادبیات ‌اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

چاپ و انتشار کتاب «دره در آتش»

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: کتاب «دره در آتش» زندگینامه شهدای شمال‌غرب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل است که منتشر شده و به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۰۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ - 15June 2020

چاپ و انتشار کتاب «دره در آتش»

«حاتم رسولی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با تنظیم تقویم کاری و اولویت‌بندی اقدام به تدوین و تولید کتاب زندگینامه و خاطرات شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان کرده و سعی دارد در سریع‌ترین زمان ممکن کتب مختلف خاطره و زندگینامه را با بیشترین دقت تولید و در اختیار مردم قرار دهد.

رسولی عنوان کرد: کتاب «دره در آتش» زندگینامه 6 شهید شمالغرب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل است که توسط «محمد حسین حسین پور» در 240 صفحه توسط انتشارات خط هشت و به سفارش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل و با حمایت سپاه حضرت عباس (ع) استان چاپ و منتشر شده و به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی متذکر شد: کتاب «دره در آتش» حاوی زندگینامه شهیدان «یونس نوروزی»، «مختار قهرمان‌زاده»، «موسی قدیری»، «میر بهروز کریمی»، «میر هاشم موسوی» و «محمد قلی‌زاده» است که در اسفند 1385 در شمالغرب کشور در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار