رئیس سابق پلیس راهور فاتب عنوان کرد؛

راه‌اندازی ۲۲ سامانه نظارتی و کنترل ترافیک در پلیس راهور فاتب

سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه روزانه ۲۰ میلیون سفر در تهران صورت می‌گیرد، گفت: ۲۲ سامانه نظارتی و کنترلی در تهران راه‌اندازی شده است که علاوه بر دوربین‌ها، پلیس را در مدیریت ترافیک کمک می‌کند.
کد خبر: ۴۰۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ - 15June 2020

راه‌اندازی ۲۲ سامانه نظارتی و کنترل برای مدیریت ترافیک در پلیس راهور فاتببه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رئیس سابق پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید این پلیس، با اشاره به اینکه حوادث زیادی همچون ریزش ساختمان پلاسکو، حمله تروریستی به مجلس، اغتشاشات دی‌ماه ۹۶، تشییع پیکر شهید حججی و تشیع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد که همه این‌ها بار ترافیکی زیادی داشت، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب با آمادگی صد درصدی توانست به خوبی مسائل ترافیکی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم در پلیس راهور تهران بزرگ ایجاد سیستم مدیریتی و تحول در مدیران است، گفت: ارتقای اعتماد به نفس مدیران، انتصابات درست، شیوه‌های نظارت چند وجهی، احترام به کارکنان و افزایش احساس مسئولیت در پلیس راهور تهران از اولویت‌های من در دوران مسئولیتم بوده است.

رئیس سابق پلیس راهور فاتب افزود: ساخت و افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب مهمترین اقدام پلیس راهور در کنترل ترافیک بوده است.

سردار مهماندار با بیان اینکه روزانه ۲۰ میلیون سفر در تهران صورت می‌گیرد، عنوان کرد: ۲۲ سامانه نظارتی و کنترلی در تهران راه‌اندازی شده است که علاوه بر دوربین‌ها پلیس را در مدیریت ترافیک کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: امروز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بر روی اپلیکیشن داخلی تمامی اطلاعات خیابان‌های تهران به‌صورت آنلاین بارگذاری می‌شود و برای اولین بار نقاط حادثه‌خیز بر روی نرم‌افزار «بلد» به‌صورت آنلاین بارگذاری شده است.

رئیس سابق پلیس راهور فاتب بیان کرد: راه‌اندازی پیامک‌های آنی و انبوه از دیگر برنامه‌های پلیس راهور فاتب تهران بزرگ بود که به‌صورت برخط برای راننده متخلف پیامک ارسال می‌شود.

سردار مهماندار با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر میانگین سرعت در شب در تهران کاهش یافته است، افزود: با تشکیل قرارگاه کنترل سرعت، به‌صورت روزانه رانندگانی که در شب سرعت زیادی در بزرگراه‌ها داشتند، احضار و علاوه بر جریمه به آن‌ها آموزش داده می‌شد.

رئیس سابق پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این پلیس با ۶۱ نفر کاهش در حوزه پایش تصادف رتبه اول کشور را کسب کرد، گفت: در حوزه اشراف هم پلیس راهور فاتب طی سه سال گذشته رتبه نخست را کسب کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار