رئیس پلیس تهران بزرگ:

ناجا با قدرت از دستاورد‌های انقلاب حراست می‌کند

سردار سرتیپ رحیمی گفت: نیروی انتظامی با رشد، بلوغ و توانمندی برای دفاع و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.
کد خبر: ۴۰۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ - 15June 2020

نیروی انتظامی با رشد، بلوغ و توانمندی برای دفاع و حراست از دستاورد‌های انقلاب تلاش می‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید پلیس راهور فاتب با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در ۴۱ سال به خوبی مسیری را که امام (ره) ترسیم کرد با رشادت‌ها و ایثارگری‌ها طی می‌کند، اظهار داشت: ایران روز به روز در مسیر جهانی گام‌ها بلندتری برمی‌دارد؛ هرچند هزینه‌های سنگینی همچون شهادت سردار سلیمانی را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: پلیس یکی از ارکان نظام است که به سبب مأموریت‌هایی که دارد با رشد، بلوغ و توانمندی که در ناجا ایجاد شده است، گام‌های بلندی برای دفاع و حراست از دستاورد‌های اسلام و انقلاب برمی‌دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بسیاری از ناهنجار‌های به دلیل عدم توجه به نظم است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی از ارکان برقراری نظم است و اگر بتوانیم نظم و انضباط را برقرار کنیم، شاهد کاهش ناهنجاری و جرایم در تهران خواهیم بود.

سردار رحیمی بیان کرد: در تهران که بیش از هشت میلیون خودرو و موتورسیکلت وجود دارد، روزانه ۲۰ میلیون سفر انجام می‌گیرد و باید از پلیس راهنمایی و رانندگی حمایت شود؛ امروز یک تصادف در تهران می‌تواند آمد و شد در بخش یا محلی را مختل کند و در چند روز گذشته که طرح ترافیک لغو شده بود، ترافیک مرکزی شهر بر دیگر بخش‌های شهر تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه برخی از رفتار‌های ناهنجار رانندگان، نظم و انضباط ترافیکی را بر هم می‌زند که باید اصلاح شود، افزود: امروز رفتار و ناهنجاری موتورسیکلت‌ها باعث شده که نظم و انضباط ترافیکی دچار مشکل شود و مردم از این موضوع گله‌مند هستند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: استفاده از موتورسیکلت روند رو به رشد دارد که باید برای موتورسیکلت‌ها یک برنامه خاص داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار