فرماندار نکا:

کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملی است

«عبدالجواد توحیدی‌مقدم» گفت: آسیب‌های اجتماعی دامنه گسترده‌ای دارد و برای کاهش آن نیازمند عزم ملی و استانی هستیم.
کد خبر: ۴۰۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ - 15June 2020

کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالجواد توحیدی‌مقدم» فرماندار نکا در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما نیازمند بکارگیری تمام ظرفیت‌ها در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد هستیم و نقش رسانه‌ها بیش از گذشته برای کاهش این آسیب‌ها در راستای آگاه‌سازی خانواده‌ها موثر است.

وی اضافه کرد: شهرستان نکاء پنج نقطه آسیب‌پذیر (نقاط آلوده) وجود دارد که با نشست‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان تصمیم‌گیری خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نکاء اظهار داشت: در سال گذشته 10 نشست شورای مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی مرتبط در سطح شهرستان برگزار شد و این نشان می‌دهد که نگاه ویژه‌ای برای کاهش آسیب‌ها در شهرستان وجود دارد.

توحیدی‌مقدم تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده را از برنامه‌های مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد اعلام کرد و از همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست تا برنامه‌های مدون و عملیاتی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر تهیه و در اسرع وقت به فرمانداری ارسال کنند.

وی راز و رمز موفقیت در تحقق برنامه‌ها را هم‌افزایی و آرامش در شهرستان خواند و ابراز امیدواری کرد با توسعه اقدامات پیشگیری، فرهنگی و مقابله‌ای شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار