رئیس پلیس بین‌الملل ناجا خبر داد؛

استرداد پنج متهم بین‌المللی به کشورشان

سردار هادی شیرزاد از استرداد پنج متهم بین‌المللی به کشورشان خبر داد و گفت: این متهمان با همکاری، تلاش و اقدامات فنی پلیس‌های تخصصی ناجا و کارشناسان پلیس بین‌الملل ردیابی، شناسایی و در استان‌های تهران و البرز دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۰۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ - 15June 2020

استرداد پنج متهم بین‌المللی به کشورشان/ دستگیری متهمان در استان‌های تهران و البرزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: بر اساس اعلام مراجع قضایی و به درخواست پلیس اینترپل یکی از کشور‌های منطقه، پنج نفر از متهمان بین‌المللی به اتهام ارتکاب جرائم خشن، با هماهنگی‌های به عمل آمده تحویل مقامات پلیسی آن کشور شدند.

وی افزود: در مرحله نخست، این متهمان بین المللی با همکاری، تلاش و اقدامات فنی پلیس‌های تخصصی ناجا و کارشناسان پلیس بین‌الملل ردیابی، شناسایی و در استان‌های تهران و البرز دستگیر شدند.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا تصریح کرد: با هماهنگی مبادی مربوطه، مدارک و مستندات ارسالی از طریق مجاری دیپلماتیک مبادله شد و موضوع استرداد متهمان مورد توافق مقامات اینترپل هر دو کشور قرار گرفت.

سردار شیرزاد در پایان گفت: در اجرای دستور قضایی با هماهنگی به عمل آمده با اینترپل کشور متبوع، هر پنج متهم، تحویل تیم اعزامی کشورشان شدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار