شهید «توحید روحی»؛

تا آخرین لحظه حیات از حمایت امام دست برندارید

در بخشب از وصیت‌نامه شهید «توحید روحی» آمده است: وصیت اول من به همه عزیزانم این است که تا آخرین لحظه حیات دست از پشتیبانی و حمایت امام خمینی برندارید.
کد خبر: ۴۰۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ - 15June 2020

تا آخرین لحظه حیات از حمایت امام دست بر ندارید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «توحید روحی» فرزند مجید در سوم فروردین 1338 در روستای داشکسن از توابع شهرستان اردبیل به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در 28 آذر 1361 در مهاباد و با اصابت گلوله به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای ججین اردبیل آرام گرفت.

وصیت‌نامه شهید «توحید روحی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند درهم کوبنده ستمگران و مستکبران.

اینجانب توحید روحی یکی از سربازان سپاه خمینی و یکی از پاسداران انقلاب اسلام و قرآن این چند کلمه را به عنوان وصیتنامه می نویسم من پس از پایان کشیدن رنج از زندگی و شایعه پراکنی اتهام های کذب علیه اینجانب شد.

با عشق و علاقه خود اعزام جبهه می شوم و چون عشق به الله و خمینی و به من حکم می کرد که پاسدار پرچم حسین(ع) باشم و این راه را با روی شهادت انتخاب نمودم و آرزو دارم که خداوند مرا در زمره شهدای کربلا قرار دهد و سعادت شهادت را نصیبم نماید.

وصیت اول من به مادرم و زنم و خواهرم و برادرانم این است که تا آخرین لحظه حیاتتان دست از پشتیبانی و حمایت امام برندارید و هرگز امام را تنها نگذارید.

از همه فامیلم می‌خواهم که به این وصیتم عمل نماید و وصیت دوم من این است از هیچ یک از بستگانم مادر و زنم و خواهر و برادرانم در عزایم لباس سیاه نپوشند، چون راهی که رفته ام احتیاج به این چیزها ندارد و اگر کسی مرا دوست دارد باید به وصیتم عمل نماید.

آخرین وصیتم اینکه از پول خودم برایم سنگ قبری تهیه کنید و روی سنگ قبرم حتما آرم سپاه پاسداران را حک کنید.

وصیت سوم من یک دست ساختمان دارم بعد از من تمامی ساختمان و اموالم به فرزندم بهزاد و مادرم می‌دهم اگر پسرم بهزاد زنده ماند در همه اموالم و ساختمانم با مادرم شریک هستند اگر فرزندم بهزاد مرده باشد، تمام مال و اموال به مادرم خانم معصومه حسنی می رسد کسی حق ندارد.

ضمنا من 20 هزار تومان تمام اموال بر می دارم هر چقدر خرج کردند بقیه‌اش به حساب جنگ زدگان بریزد.

در پایان از همه کسانی که موفق به دیدارشان نشدم مخصوصا برادرم مسلم روحی - الیخان روحی سرباز اسلام هستند، طلب پوزش دارم و موفقیت و پیروزی سپاه اسلام و مسلمین را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار