سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

بهبودی ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر از مبتلایان به کرونا در کشور/ درگذشت ۱۱۳ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مثبت شدن تست کرونای ۲ هزار و ۴۴۹ نفر در کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
کد خبر: ۴۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 15June 2020

تست کرونای ۲۴۴۹ نفر دیگر مثبت شد/ درگذشت ۱۱۳ بیمار در ۲۴ ساعت اخیربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری»، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۸۴۲ مورد بستری شدند که با احتساب این آمار، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ نفر رسید.

لاری افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به هشت هزار و ۹۵۰ نفر رسید. همچنین خوشبختانه تاکنون ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گفته وی، ۲ هزار و ۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین موارد بستری در استان‌های تهران، خراسان رضوی و بوشهر در حال افزایش است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار