لحظاتی که در هیچ بازاری نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت+ فیلم

این خواب عمیق دختر شهید مدافع حرم روی تابوت پدر، چقدر ارزش دارد؟ دلتنگی‌های او و برادرش برای بابا را چقدر می‌خرند؟ چه‌چیزی جای محبت بابایی که دیگر هیچ‌‌وقت برنمی‌گردد را برای آن‌ها می‌گیرد؟ اصلا «محبت پدری» را در کدام دکّان و مغازه می‌فروشند؟
کد خبر: ۴۰۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۶ - 17June 2020

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: برای درک بهتر روضه دختر سه‌ سال امام حسین (ع)، کافی است تا فیلمی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود را ببینیم، تا دریابیم که دختری کوچک، وقتی دلش برای بابایش تنگ می‌شود، چه حالی دارد؛ خوابی آرام روی تابوت بابا، همانند خواب رقیه (س) آن‌ موقعی که سر بابا را در آغوش گرفته بود؛ هرچند خواب آرام دختر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» کجا و خواب همیشگی رقیه (س) کجا، آن هم بعد از پیمودن راهی طولانی با پای برهنه و کتک و تازیانه؛ این‌جاست که می‌شود همان جمله معروف امام حسن مجتبی (ع) را گفت، که «لایوم کیومک یا اباعبدالله».

این لحظات چند میلیون تومان می‌ارزد + فیلم

پسرکی که این‌روزها عصای دست خواهر کوچک خود شده است، در فضای مجازی به‌عنوان «پسری که یک شبه مرد شد» لقب گرفته است؛ پسرکی که با لباس نظامی به استقبال پیکر پدر شهید خود رفت؛ به‌راستی که کجای تاریخ نمونه این رویدادها ثبت شده است، جز حادثه «عاشورا»؛ همان‌جایی که حضرت «عبدالله بن الحسن (ع)» با همان سن کم خود، ندای «هل من ناصر ینصرنی» عموی خود را درک کرد و در آن لحظات آخر، شتابان به گودال قتلگاه شتافت.

نمی‌دانم فرزندان شهید «جواد الله‌کرم» از آخرین باری که بابای خود را دیده‌اند تا امروز، چقدر از او خاطره دارند؛ اما بیشترین خاطره‌ای که از پدر تا آخر در ذهن آن‌ها خواهد ماند، بی‌شک همین تابوتی است که بعد از چند سال، از شام بلا برای آن‌ها برگشته است و داغ فرمانده بابا که برای همه فرزندان شهدای مدافع حرم، پدری می‌کرد.

نمی‌دانم جایی که این لحظات را خرید و فروش می‌کنند، کجاست؟ اما اگر جایی را می‌شناسی که برای این لحظات قیمت تعیین می‌کنند، سری به آن‌جا بزن و قیمت این لحظاتی که در فیلم زیر می‌بینی را بپرس! بپرس که این خواب عمیق دختر شهید مدافع حرم، روی تابوت پدر، چقدر ارزش دارد؟ دلتنگی‌های او و برادرش را برای بابا چقدر می‌خرند؟ چه‌چیزی جای محبت بابایی که دیگر هیچ‌‌وقت برنمی‌گردد را برای آن‌ها می‌گیرد؟ اصلا «محبت پدری» را در کدام دکّان و مغازه می‌فروشند؟

لحظه‌ای به فکر فرو رویم، به عقب برگردیم و آن روززهایی را که برخی ناآگاهان و برخی معاندان به مدافعان حرم و خانواده‌های شهدای مدافع حرم زخم زبان می‌زدند که این‌ها برای پول به سوریه و عراق می‌روند را به‌خاطر بیاوریم؛ حال این افراد کجا هستند که بگویند: «این لحظات چند میلیون تومان می‌ارزد!».

لحظه‌ای به فکر فرو رویم، آن کسانی که حقوق‌های نجومی را حق خود از سفره انقلاب می‌دانند، آن آقازاده‌های مظلومی! که در خارج از این سرزمین، به همه اعتقادات ملت پشت پا زده‌اند، آن کاخ‌نشینانی که در ویلاهای خود، در حال عیش و نوش هستند و آن غارت‌گران بیت‌المال که سرمایه ملت مستضعف را به تاراج برده‌اند؛ چگونه در فضای مجازی این صحنه‌ها را می‌بینند و به‌راحتی از کنار آن می‌گذرند!

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار