اختصاصی دفاع پرس/

کشف 47 فقره سرقت طی 48 ساعت گذشته در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وکشف 47 فقره انواع سرقت در 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ - 03February 2015

کشف 47 فقره سرقت طی 48 ساعت گذشته در کرمانشاه

سرهنگ کیومرث عزیزی در گفتوگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با بسیج نیرو ها و به کارگیری امکانات انتظامی به مدت 48 ساعت به مرحله اجراء گذاشته شد.

این مقام انتظامی اعتیاد را ریشه اصلی جرایم خرد عنوان کرد و افزود: در این خصوص با پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز مقادیری مواد مخدر کشف و 31 نفر از معتادان پرخطر و تابلو در اجرای طرح دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی همچنین از دستگیری 21 سارق حرفه ای در این بازه زمانی خبر داد و گفت: 47 فقره سرقت شامل 3 فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو 14 فقره، قطعات خودرو 12 فقره ، همچنین سرقت خودرو 12 فقره و سایرسرقت ها 6 فقره کشف شده که ضمن دعوت از مالباختگان ،تمامی صحنه های سرقت بازسازی شد.

این مقام انتظامی همچنین از توقیف 8 دستگاه موتورسیکلت و 15 دستگاه خودروی متخلف خبرداد و افزود: تمامی23 دستگاه و سیله نقلیه توقیفی به پارکینگ دلالت داده شدند.

وی تصریح کرد : در خصوص مبارزه با قاچاق کالا ماموران موفق به کشف 93 طاقه پارچه قاچاق از دو دستگاه خودرو ،22 کارتن چای خارجی قاچاق ،160 کیلو زغال چوب و 67 حلقه سی دی غیر مجاز شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس از آنان خواست تعامل خود را صرفا محدود به موارد اتفاق جرم نکنند و در همه ابعاد و زمینه های پیشگیری از وقوع جرم ، مقابله با آسیب ها و ناهنجاری ها ، اجرای قانون ، برقراری نظم ، انتظام امور ، حفظ امنیت و امین قلمداد کردن پلیس نیز گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها