تجلیل سپاه لرستان از بانوان مدافع سلامت لرستان

عصر امروز در مراسمی ۹ نفر از همسران پاسداران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که از کادر درمان استان بودند به همت بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی و دیگر معاونت‌های سپاه استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۰۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ - 15June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «مریم سپهوند»  مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان، عصر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت همسر پاسدار که در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور ایران و دیگر کشورها، قشر مدافعان سلامت خیلی موثر پای کار آمدند و بار دیگر این ایثار را که تجربه آن را در زمان دفاع مقدس نیز داشتیم در ذهن مردم تداعی کردند.

وی افزود: وظیفه خود دانستیم از این قشر عزیز تجلیل کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستیم در ابعاد گسترده‌تر این کار را انجام دهیم؛ لذا به جلسات مختصر اکتفا کردیم و کادر درمانی که وابسته به خانواده‌های پاسداران بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان گفت: حضور بانوان مدافع سلامت تجلی ایثار بود که برای دومین بار تکرار شد؛ چرا که در هشت سال دفاع مقدس این کار صورت گرفت و بانوانی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در صحنه‌ای که نیاز به حضور زنان بوده حضور یافتند.

در این مراسم ۹ نفر از همسران پاسداران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که از کادر درمان استان بودند به همت بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی و دیگر معاونت‌های سپاه استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها