مدیر کل جدید حوزه هنری خوزستان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه هنری خوزستان با تقدیر از سید «شهاب الدین طباطبایی» و معارفه «سینا دلشادی» به عنوان سرپرست در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ - 15June 2020

مدیر کل جدید حوزه هنری خوزستان معارفه شد

  به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه هنری خوزستان امروز با تقدیر از سید «شهاب الدین طباطبایی» و معارفه «سینا دلشادی» به عنوان سرپرست در اهواز برگزار شد.

«مجید مصلحی» مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید حوزه هنری خوزستان که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل حوزه هنری شناخت، تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی به زبان هنر است و همچنین مأموریت حوزه هنری را از سایر دستگاه‌های فرهنگی هنری متمایز می‌کند.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی ساختن ایرانی مستقل، آزاد، برخوردار از ثروت و امنیت، متدین و بهره‌مند از اخلاق و معنویت است و این همه از پسوند «انقلاب اسلامی» ایجاد می‌شود.

مصلحی در ادامه گفت: همه آن چیزی که مربوط به مسائل دنیایی جامعه است مانند عدالت، امنیت، رفاه، ثروت، برخورداری از آزادی و همه آنچه مربوط به مسائل اخروی است مانند رستگاری، تقوا، پرهیزگاری، اخلاق و تکامل معنوی در کلمه «اسلامی» مندرج است.

وی اهداف تشکیل حوزه هنری را برگرفته از «انقلاب اسلامی» دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف موانعی وجود دارد که به طور اساسی وجود همین موانع به تلاش انسان معنا و حقیقت معنوی می بخشد و نامش «جهاد» می‌شود. جهاد به معنای جد و جهد همراه با زحمت و چالش با موانع است.

مصلحی با اشاره به اینکه «مدیر» باید پدرانه و برادرانه رفتار کند و نیروی خودش را رها نکند، عنوان کرد: استخدام، جذب، رسمی کردن بدون مجوز، اولویت دادن به آشنا و فامیل و پرداخت‌های نادرست از مصادیق بی‌عدالتی می‌تواند باشد.

مدیرکل امور استان‌ها و امور مجلس حوزه هنری کشور با تأکید بر اینکه مدیر و کارکنان در حوزه هنری باید شعار خودشان را «امانت‌داری» و «درست‌کاری» قرار بدهند، بیان کرد: از جمله مصادیق امانت، رعایت اولویت‌ها و هزینه کردن بر این اساس است اما گاهی هزینه درست ولی اولویت نیست.

وی در پایان اضافه کرد: مدیران ابتدا باید به خداوند و وجدان خود و سپس در مقابل قانون، دیوان محاسبات و مدیران بالادستی پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها