شهید رضا مریانجى: همه ما در برابر خون‌ شهدا مسئولیم

شهید رضا مریانجى در وصیت‌نامه خود آورده است: مردم اگر این همه جوان پرپر شده را خوب ببینید شما هم زنده‌دل مى‌شوید. خون این جوانان پاک هر روز ریخته می‌شود تا انقلاب و اسلام بنده بماند، به خود بیایید. شما مسؤولید و خدا از ما درباره این خون‌های مطهر ریخته شده سوال خواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ - 16June 2020

شهید رضا مریانجى: همه ما در برابر خون‌ شهدا مسؤولیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رضا مریانجى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کسب اجازه از محضر مبارک حق تعالى و با سلام بر منجى عالم بشریت و نایب بر حقش امام خمینى و با درود و سلام بیکران بر شهیدان از صدر اسلام تاکنون و سلام و درود بر خانواده معظم شهداى ایران آنها که چشم و چراغ این ملت هستند.

سلام بر خانواده عزیزم و همه اقوام و آشنایان؛ من چند کلمه‌اى را براى شما یادآور می‌شوم ابتدا باید از این مردم همیشه در صحنه ایران به خاطر لطف و مرحمتى که نسبت به رزمندگان دارند تشکر کنم.

مردم بدانید هر کس قلب امام را شاد کند مثل آن است که قلب امام زمان را شاد کرده است و هر کس قلب امام زمان را شاد کند خداوند تبارک تعالى از او خوشحال مى‌شود.

تنها ناراحتى که در زندگى مرا اذیت مى‌کرد و آزارم می‌داد این بود که عده‌اى از برادران و خواهران به کل جنگ را فراموش کرده‌اند بلکه انگار زمان صلح است و مثل زمان طاغوت با وضعى عجیب و زننده بیرون مى آیند و خون مقدس اباعبدالله و یاران زمان خویش و خون مقدس شهداى چند سال انقلاب را زیر پا مى‌گذارند و توجهى نمی‌کنند و واقعا من از این سرى افراد گلایه دارم و این سوال را از آنها می‌پرسم که آیا شما وقتی به گورستان می‌روید و می‌دانید روزی به این جا خواهید آمد پس آگاه نمی‌شوید و همچنان به کارهاى بد خودتان ادامه مى دهید؟! آیا مى‌توانید در آخرت جواب خون شهدا و خانواده شهدا را بدهید؟!

ای برادران و خواهران خودتان را با این حدیث حضرت على(ع) که می‌گوید دنیا براى من جهنم و براى کافر بهشت است بسنجید ببین اگر بیش از حد در این دنیا خوش هستى بدان که یک جاى کارتان لنگ مى‌زند و من به جرات مى‌توانم بگویم که اکثریت یا شاید همه شهیدان در این دنیا رنج مى‌کشیده‌اند و این را هم شما مى‌توانید از وصیت‌نامه و کارهایشان دریافت کنید.

انسان خوب است قبل از هر کارى خوب در مورد عواقب آن فکر کند. اگر این همه جوان پرپر شده را خوب ببینید شما هم زنده‌دل مى شوید. خون این جوانان پاک هر روز ریخته می‌شود تا انقلاب و اسلام بنده بماند، به خود بیایید. شما مسؤولید و خدا از ما درباره این خون‌های مطهر ریخته شده سوال خواهد کرد.

ان‌شاءالله خداوند کمکى کند و همه را در مسیرى مستقیم قرار دهد و ان‌شاءالله با پیروزى رزمندگان اسلام همگى با هم صحن اباعبدالله (ع) را ببینیم.

در پایان تأکید می‌کنم که پیرو ولایت فقیه و امام امت باشید و سخنان این پیر جماران را از دل و جان بشنوید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار