دریادار سیاری عنوان کرد؛

ارائه آموزش‌های تخصصی در ارتش با بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: آموزش‌های تخصصی و تربیتی نیروهای آجا با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 16June 2020

ارتقای آموزش تخصصی و تربیتی از افتخارات ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در همایش آموزشی تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی آجا در اصفهان، اظهار داشت: امروز نقش و آثار ارزنده این آموزش‌ها در رزم و پاسداری از مرز‌ها بیش از گذشته دیده می‌شود و این افتخار بیانگر کارآزمودگی فرماندهان و مربیان مراکز آموزشی است.

وی افزود: بسیاری از آموزش‌ها پیش از انقلاب در خارج از کشور برگزار می‌شد و امروز افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این است که در زمینه آموزش‌های تخصصی و تربیتی به کارشناسان کشور‌های خارجی وابسته نیست و تمام این آموزش‌ها با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان داخلی و فرماندهان ارتش همچنین استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس در داخل برگزار می‌شود.

در این همایش، جمعی از فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی ارتش تجلیل شد.

مرکز توپخانه و موشک‌های سپهبد شهید صیاد شیرازی در اصفهان هم در این همایش رتبه نخست آموزش‌های تربیتی تخصصی مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

در این همایش، امیر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر شیخ معاون تربیت و آموزش آجا، امیر تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولین حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار