پیکر مادر شهیدان سیف‌الدینی‌راد در کرمان تشییع شد

پیکر مرحومه «بی‌بی جلیله قوامی‌راد» ملقب به ام‌البنین کرمان در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
کد خبر: ۴۰۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ - 16June 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر مرحوم حاجی خانم بی‌بی جلیله قوامی راد، مادر شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدحسن و محمدعباس سیف‌الدینی راد و مادربزرگ شهید محسن برهانی پس از تشییع مردم قدرشناس کرمان در جوار گلزار شهدای کرمان تدفین شد.

او که سه فرزند و یک نوه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده، به ام‌البنین دیار کریمان معروف است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز سال ۸۴ در سفر به استان کرمان با این مادر بزرگوار دیدار کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید محمدحسن سیف‌الدینی‌راد در سال ۱۳۴۱ متولد و در عملیات حصر آبادان به شهادت رسید، معلم شهید محمدحسین سیف‌الدینی‌راد سال ۱۳۴۲ متولد و در عملیات والفجر ۸، مجروح شیمیایی شد و به شهادت رسید و شهید طلبه محمدعباس سیف‌الدینی‌راد نیز سال ۱۳۴۴ متولد شد و در سال ۱۳۶۳ در جبهه طلائیه دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست.

همچنین دانش آموز شهید محسن برهانی متولد ۱۳۴۸ بود که در عملیات کربلای ۴ در سال ۱۳۶۵ آسمانی شد و پیکر پاکش پس از ۱۰ سال مفقودی به زادگاهش بازگشت، نوه این مادر بزرگوار بود.

بی بی جلیله قوامی‌راد، که مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) در کرمان بستری بود، دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها