رئیس دانشگاه آزاد اردبیل:

شهادت بهترین درس کلاس ایثار است

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: در مکتب دفاع مقدس، شهادت بهترین درس کلاس ایثار است.
کد خبر: ۴۰۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 16June 2020

شهادت، بهترین درس کلاس ایثار است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ویژه برنامه سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و تجلیل از دانشجویان برگزیده مسابقه «دلنوشته‌ای برای شهید» امروز با حضور «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سالن عطامهر دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «اسحاق رسولی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: در مکتب دفاع مقدس، شهادت بهترین درس کلاس ایثار است و باید در نشر ارزش‌های این مکتب عاشورایی تلاش کرد.

رسولی با اشاره به اینکه حرم سه شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد واحد بسیج اردبیل باعث حاکم شدن روحیه ایثار و معنویت در بین دانشجویان و اساتید و کارکنان شده است افزود: شهدای گمنام انسانهایی هستند که بعد از شهادتشان هم با گمنامی خود پیام ایثار و گذشت را به ما می دهند و ما باید در دریافت پیام های شهدا دقت داشته و با ظرافت عمل کنیم.

این مسئول گفت: دلنوشته‌های دانشجویان به شهدا حاکی از ارتباط قوی روحی آنها با شهدا است و این امر نشانگر این واقعیت است که جوانان امروز ایران اسلامی دارای فطرت پاک هستند و متولیان فرهنگی بایستی با برنامه‌های کارشناسی شده سراغ نسل جوان رفته و آنان را برای ساختن آینده ای روشن برای ایران اسلامی آماده کنند.

در ادامه این برنامه سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» از فرماندهان دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و از برگزیدگان مسابقه دلنوشته‌ای برای شهید با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار