فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای مخدوش کردن ذهن مردم/ مقایسه رفتار مأموران ناجا با پلیس‌ سایر کشورها

سردار رحیمی گفت: پلیس خادم مردم است و این تفاوت پلیس ایران با دیگر پلیس‌هاست؛ مردم رفتار و برخورد پلیس ایران را با پلیس ظالم آمریکا و اروپا مقایسه کنند و ببیند که آن‌ها در مقابل یک اعتراض جزئی چه کاری می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸ - 17June 2020

دشمنان به دنبال مخدوش کردن ذهن مردم هستند/ مردم رفتار ماموران ناجا را با دیگر پلیس‌های جهان مقایسه کنندسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که با افزایش سطح نارضایتی، مردم را به خیابان‌ها بکشانند و آشوب ایجاد کنند، اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص آمریکا همواره به دنبال این هستند که با دروغ، تبلیغات و بزرگنمایی، ذهن مردم ما را مخدوش کنند.

وی ادامه داد: امروز کشورهایی که به دنبال ایجاد این ناامنی، آشوب و اغتشاش در نظام اسلامی هستند، خودشان درگیر این موضوع شده‌اند و می‌بینیم که رسانه‌هایی که مسائل و مشکلات ایران را بزرگنمایی می‌کنند در انتشار حوادث آمریکا و اروپا منفعل عمل می‌کنند؛ البته این موضوع طبیعی است؛ چرا که این رسانه‌ها جیره‌خوار هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مردم بدانند که نظام جمهوری اسلامی و همه مسئولین علی‌رغم تمام محدودیت‌هایی که آمریکا، انگلیس و اروپایی‌ها با هدایت‌های اسرائیل ایجاد کردند، تلاش خود را برای کاهش مشکلات انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که مردم ایران همواره پای نظام خود هستند و به شایعات گوش نمی‌دهند، گفت: پلیس خادم مردم است و این تفاوت پلیس ایران با دیگر پلیس‌هاست؛ مردم رفتار و برخورد پلیس ایران را با پلیس ظالم آمریکا و اروپا مقایسه کنند و ببیند که آن‌ها در مقابل یک اعتراض جزئی چه کاری می‌کنند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس خادم مردم است و تا زمانی که کسی تعرضی نکند و اقدام مخل امنیت نباشد، ما در خدمت او هستیم. پلیس همواره برای برقراری نظم و امنیت آماده است و با تمام توان در این زمینه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار