نماینده ولی فقیه در استان گلستان مطرح کرد؛

لزوم توجه به کیفیت در فعالیت های دفاع مقدس

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خیلی دقیق و ظریف کار کنیم، به کمیت و کثرت کارها زیاد توجه نشود بلکه به کیفیت کار اهمیت دهیم و سعی شود یک روانشناسی اجتماعی داشته باشیم، موضوعات و فعالیت‌ها را با توجه به ذائقه اقشار مختلف جامعه جاری و ساری کنیم.
کد خبر: ۴۰۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 18June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در دیدار با آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام صادق علیه السلام، گزارشی از اقدامات چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان و ستاد استانی و کمیته های اجرایی ایجاد شده در این راستای را ارائه کرد.

به کمیت و کثرت کارها زیاد توجه نشود، بلکه به کیفیت کار اهمیت دهیم

وی در ادامه به تشریح اقدامات اجرایی در دست اقدام اداره کل به منظور تدوین نقش و عملکرد استان گلستان در دفاع مقدس و فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان‌ها، ادارات و نهادهای یگان‌های نظامی و انتظامی پرداخت و گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت عمرانی پروژه مرکز فرهنگی سنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان را ارائه داد و از پشتیبانی و حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه در استان که موجبات جلب مشارکت، مساعدت و ایجاد همدلی و وفاق همه مدیران استانی در زمینه تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فراهم نمود قدردانی کرد و از ایشان درخواست کرد که در اولین فرصت بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند.

در ادامه آیت‌الله نورمفیدی با تسلیت سالروز شهادت از امام صادق (ع) به بیان ابعاد علمی و معنوی این امام عزیز پرداخت و اظهار داشت: امیدواریم راهی که ائمه بزرگوار برای ما طراحی کردند خوب بشناسیم و خوب به آن عمل کنیم.

وی افزود: یکی از مواردی که می توان تا حد زیادی جلوی هجمه‌های دشمن را به نظام اسلامی انقلاب و کشور بگیریم مسئله زنده نگه داشتن یاد نام خاطره و راه شهدا است، چرا که شهدا مربوط به جمع کثیری از ملت و کشور هستند.

آیت الله نورمفیدی گفت: در بین شهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی بی نام و نشان و بدون ادعا وارد عرصه‌های خطر میشد و کمتر انسان ها جرات حضور در این عرصه‌ها را داشتند؛ لذا این حضور را نمی‌توان با هیچ ملاک و معیار مادی قیاس کرد و فقط برای خداوند جهاد کردند و حضور عظیم مردمی در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در تقویت آرمان شهدا بسیار موثر بوده است.

وی بیان داشت: باید برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خیلی دقیق و ظریف کار کنیم، به کمیت و کثرت کارها زیاد توجه نشود بلکه به کیفیت کار اهمیت دهیم و سعی شود یک روانشناسی اجتماعی داشته باشیم، موضوعات و فعالیت‌ها را با توجه به ذائقه اقشار مختلف جامعه جاری و ساری کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تبیین، تدوین، حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس قدردانی کرد و مقرر شد بازدیدی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان داشته باشد و جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در اولین فرصت با حضور ایشان برگزار شود.

به کمیت و کثرت کارها زیاد توجه نشود، بلکه به کیفیت کار اهمیت دهیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار