معاون دفاع زیستی سپاه عنوان کرد؛

تداوم خدمات‌رسانی سپاه در عرصه مقابله با کرونا

سردار عبداللهی با بیان اینکه موضوع شیوع کرونا یک تهدید برای کشور است که از همان ابتدا سپاه پاسداران به آن ورود پیدا کرد، گفت: اکنون هم خدمات سپاه در این بخش استمرار دارد و مراکز درمانی سپاه همچنان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۴۰۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ - 16June 2020

متعهد بودن سپاه به دفاع زیستیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد عبداللهی» معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی رادیویی، درباره نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در شرایط شیوع کرونا و به‌طور خاص در بخش دفاع زیستی اظهار داشت: سپاه پاسداران بر اساس رسالتی که مبنی بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و بر عهده‌اش قرار دارد با هر عاملی که برای انقلاب اسلامی ایران تهدیدکننده باشد به مقابله برمی‌خیزد.

وی ادامه داد: بر این اساس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد تهدید‌های مختلف اعم از نظامی، بیولوژیک و... ورود پیدا می‌کند. موضوع شیوع کرونا هم یک تهدید برای کشور به حساب می‌آمد که از همان ابتدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آن ورود پیدا کرد.

سردار عبداللهی افزود: اکنون هم خدمات سپاه در این بخش استمرار دارد و مراکز درمانی سپاه همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. در استان‌های قرمز کشور همچون کردستان و خوزستان هم بنا بر نیازی که دانشگاه‌های علوم پزشکی آن استان‌ها اعلام کنند و یا بر اساس اعلام وزارت بهداشت، سپاه حضور خواهد داشت.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به نمونه‌ای از حضور سپاه در شرایط کرونا طی روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دو روز قبل به استان کرمانشاه یک دستگاه سی. تی. اسکن سیار (portable) ـ‌ به معنای نرم‌افزار قابل حمل ـ ارسال کردیم و همچنان هم به خدمت‌رسانی به مردم که رسالت اصلی‌مان است، ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار