آماده‌سازی آرامگاه ابدی شهید «جواد الله‌کرم»+ تصاویر

آرامگاه ابدی شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» واقع در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران، در حال آماده‌سازی برای خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام است.
کد خبر: ۴۰۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 16June 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آرامگاه ابدی شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» واقع در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران که تا پیش از این، مزار یادبود این وی بوده، در حال آماده‌سازی برای خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام است.

قرار است پیکر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم»، فردا (چهارشنبه ۲۸ خرداد) مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و خاکسپاری شود.

براساس این گزارش، پیکر مطهر این شهید والامقام، ساعت ۹ صبح از خیابان مهرآباد جنوبی ـ جنب دانشگاه هوایی شهید ستاری همراه با عزاداری رئیس مکتب شیعه (ع) تشییع و به بهشت زهرا (س) منتقل خواهد شد.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» متولد دوم تیر سال ۱۳۶۰ و اهل محله «مهرآباد» تهران، از فرماندهان جبهه مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) داوطلبانه به سوریه اعزام و سه بار در سال‌های ۹۳ و ۹۴ مجروح شد.

وی ۱۹ اردیبهشت سال ۹۵ در جریان حمله تکفیری‌ها به «خان‌طومان» به شهادت رسید و پیکر مطهرش در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت و سرانجام پس از چهار سال مفقودی، طی عملیات تفحص، پیکرش کشف و هویتش شناسایی شد و ۱۰ خرداد سال ۱۳۹۹ به کشور بازگشت.

آماده‌سازی آرامگاه ابدی شهید «جواد الله‌کرم» + عکس

آماده‌سازی آرامگاه ابدی شهید «جواد الله‌کرم» + عکس

آماده‌سازی آرامگاه ابدی شهید «جواد الله‌کرم» + عکس

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار