نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحقق شعار سال نیازمند جدیت و تلاش بیشتر است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» با تأکید بر وحدت و انسجام گفت: باید برای عملیاتی شدن شعار سال خیلی جدی پای کار باشیم.
کد خبر: ۴۰۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 16June 2020

تحقق شعار سال نیازمند جدیت و تلاش بیشتر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران که در سالن غدیر برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش سردار «محمدحسین بابایی» در سمت فرماندهی سپاه کربلا و با بیان اینکه فعالیت‌ها باید بر محور شعار سال «جهش تولید» باشد، اظهار داشت: قرارگاه «جهش تولید» در استان شکل گرفت و سپاه و بسیج در این قرارگاه نقش محوری دارند.

وی با تأکید بر وحدت و انسجام تصریح کرد: باید برای عملیاتی شدن شعار سال خیلی جدی پای کار بوده و تلاش بیشتری داشته باشیم.

سردار «محمدحسین بابایی» نیز آسایش و امنیت امروز کشور را به برکت خون شهدا دانست و اظهار داشت: با شور انقلابی و بصیرت سربازی این نظام و انقلاب را قبول کردیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌مان بر این بود در این مدت کارها را کوچک نشماریم و میدان را محدود نکنیم، افزود: انتظارات‌مان زیاد بود و نارضایتی در همکاران ندیدیم و صدای ما بخاطر مسائل انقلاب و دین بلند بود.

بابایی ادامه داد: انتظار است این که دعا کنیم در مسیر سرخ حسینی و تحت پرچم ولایت باقی بمانیم و وقت‌مان را صرف ولایت کنیم.

سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران نیز در سخنانی با تأکید بر اینکه هر چه داریم از ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا است، گفت: پیشکسوتان سپاه پاسدارن ظرفیت ارزشمندی است که مورد بی‌مهری قرار گرفته و ان‌شاءالله بتوانیم به این قشر مظلوم ادای دین کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران قلب تپنده این انقلاب است، افزود: برنامه‌های مفصل و مبسوطی را در این سه حوزه پیگیر هستیم که بزودی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار