منتظری:

قهرمانی مورد حمایت دستگاه قضایی و شجاع و پاکدامن است

دادستان کل کشور گفت: قهرمانی نماینده دادستان تهران مورد حمایت دستگاه قضایی و شجاع و پاکدامن است.
کد خبر: ۴۰۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ - 16June 2020

قهرمانی مورد حمایت دستگاه قضایی و شجاع و پاکدامن استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگویی با شبکه خبر درخصوص مصاحبه اخیرش و نام برده شدن از قهرمانی نماینده دادستان تهران اظهار داشت: من این خبر را که شنیدم واقعا شگفت زده شدم.

وی افزود: امروز در خلال یکی از برنامه‌ها خبرنگاری به من مراجعه کرد و درباره پرونده آقای طبری پرسید که من گفتم آقای سخنگوی قوه قضاییه به طور منظم در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد و درباره جزئیات هم باید صبر کنید.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: ایشان راجع به قاضی فراری پرونده پرسید البته من خاطرم نیست که ایشان اسمی از آقای قهرمانی برد یا خیر.

دادستان کل کشور گفت: من هم پاسخ دادم که او هم باید مثل سایر متهمان به دادگاه بیاید و به اتهاماتش پاسخ بدهد و دادگاه براساس مستندات رای صادر می کندو

وی تصریح کرد: من نامی از آقای قهرمانی نبردم و تعجب کردم زیرا ایشان شجاع و پاکدامن است و به عنوان نماینده و معاون دادستان تهران در دادگاه شرکت می کند.

حجت الاسلام منتظری گفت: این یا اشتباه شده است که باید خبرنگار و خبرگزاری مربوطه باید عذرخواهی کنند یا غرضی در کار بوده که امیدواریم غرضی نبوده باشد.

دادستان کل کشور گفت: من پاسخی که دادم مشخص است من گفته ام او که برگردد محاکمه می شود که مشخص است منظور قاضی فراری است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار