نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

اجرای کم‌نظیر و پرافتخار رزمایش «مواسات» در نقاط مختلف لرستان

حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: فعالیت گروه‌های جهادی، جوانان مؤمن، ائمه جمعه، نیکوکاران و دستگاه‌های دولتی در مبارزه با کرونا و اجرای رزمایش مواسات در لرستان پر افتخار و کم‌نظیر بوده است.
کد خبر: ۴۰۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 16June 2020

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در دیدار  با آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن ابلاغ سلام مردم انقلابی لرستان به معظم له، اظهار داشت: لرستان خاستگاه اندیشمندان، فرهیختگان و برجستگان علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گزارشی از شش ماه حضور خود در لرستان، همراه با وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این استان ارائه و برنامه‌های فرهنگی و معرفتی آینده دفتر ولی فقیه در لرستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد همه جانبه کادر سلامت استان و فعالیت گروه‌های جهادی، جوانان مؤمن و انقلابی، نیکوکاران و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در مبارزه با ویروس کرونا و اجرای رزمایش مواسات اشاره کرد و آن را کم نظیر و پرافتخار توصیف کرد.

نماینده ولی فقیه لرستان خاطرنشان کرد: لرستان از نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار و آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد.

وی با طرح مشکلات یاد شده با وجود ذخایر آبی فراوان، خاک حاصل‌خیز، معادن، گیاهان دارویی و صنایع تعطیل شده خواستار توجه ویژه مسئولان در سطح ملی و کشوری برای رفع مشکلات لرستان شد.

در این دیدار آیت الله «محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم لرستان به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد و گفت: حضور حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان فرصتی برای رشد مادی و معنوی این استان است.

وی استان لرستان و مردم انقلابی آن را شایسته خدمات افزون‌تر دانست و خواستار تحقق این امر و پیگیری نماینده ولی فقیه و همه مقامات مسئول کشوری و استانی برای حل مشکلات اساسی استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار