مدیر روابط عمومی سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد

حضور عشایر با لباس های محلی در مراسم 22 بهمن

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج عشایری کشور ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر این سازمان را در حوزه ها و پایگاه های بسیج عشایر اعلام کرد و گفت: عشایر شیعه و سنی به صورت منسجم و با لباس های سنتی و محلی در مراسم 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۴۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ - 03February 2015

حضور عشایر با لباس های محلی در مراسم 22 بهمن

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، به منظور گرامیداشت ایامالله دهه فجر برنامههای متنوع فرهنگی، علمی و ورزشی ، اقتصادی و بصیرتی از سوی بسیج جامعه عشایری در حوزه ها و نواحی بسیج عشایر سراسر کشور برگزار میشود.

در همین رابطه، امیر رهبر مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان بسیج عشایری با اشاره به نقش عشایر در  پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نقش عشایر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است، نقش موثر عشایر ایران اسلامی چه در مبارزات تاریخی قبل از انقلاب علیه رژیم های گذشته و چه در پیروزی های انقلاب به ویژه دفاع مقدس و همچنین در عرصه های مختلف جامعه به خوبی نمایانگر است.

وی ادامه داد: عشایر سلحشور و وفادار به اسلام که تا قبل از انقلاب به عنوان مدافع اسلام با هیچ حاکمی سازش نکردند پس از پیروزی انقلاب نیز دست یاری به سوی امام امت و ملت ایران اسلامی دراز کردند و برای دفاع از کیان اسلام و ترویج مبانی آن با دولت و ملت هم پیمان شدند و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند عشایر در همه جاى کشور، از لحاظ فداکارى و شجاعت و شهامت، جزو بهترین افراد مردمند. هیچکس شک ندارد که عشایر در راه اسلام و وطن اسلامى فداکارى کردهاند. هر کسى این را منکر بشود، منکر واضحات شده است.

این مقام مسئول در سازمان بسیج عشایری در خصوص برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی این سازمان اظهار داشت: برنامه های متنوع فرهنگی ،اقتصادی ،ورزشی ،اقتصادی و بصیرتی در حال برگزاری است که از جمله مهم ترین آنها می توان به برنامه هایی از جمله تزئین و چراغانی و نور افشانی کردن حوزه ها و پایگاه های مقاومت، سرکشی از خانواده های معظم شهداء ، اجرای برنامه کوهپیمایی بسیجیان عشایر، دیدار و سرکشی از آسایشگاه جانبازان ،غباروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء، شرکت بسیجیان و حلقه های صالحین در نماز جمعه، تجلیل از سربازان نمونه عشایر، اعزام تیم پزشکی جهت ارائه خدمات و ویزیت رایگان، اجرای گروه سرود به مناسبت دهه فجر ،برگزاری مسابقات ورزشی،نمایشگاه کتاب ، ویزیت رایگان ،پذیرایی با محصولات و غذاهای بومی و محلی ،آشنایی با وصایای امام راحل(ره) ویژه عشایر،محفل خاطره گویی پیشکسوتان عشایر دروان انقلاب ، برپایی ایستگاههای صلواتی ، گلباران تمثال مبارک امام راحل(ره)، راه اندازی کارگاه آموزش قالی بافی ویژه خواهران عشایر بسیجی و صد ها برنامه های متنوع دیگر اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج عشایری در پایان از حضور منسجم عشایر شیعه و سنی سراسر کشور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با لباس عشایری و محلی با علائم مخصوص عشایری در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها