وصیت‌نامه شهید «محمدابراهیم کاظمی»؛

پشتیبان انقلاب باشید/ مبادا امام خامنه‌ای تنها بماند

در وصیت‌نامه شهید «محمدابراهیم کاظمی» از شهدای حادثه ناوچه کنارک آمده است: پشتیبان این انقلاب باشید و کم‌کاری و خیانت مسئولان فاسد دولتی را به پای اصل این نظام و انقلاب نگذارید.
کد خبر: ۴۰۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ - 17June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، شهید «محمدابراهیم کاظمی» از دیار دارالشهدای درق در شهرستان گرمه واقع در خراسان شمالی است که در پی سانحه ناوچه کنارک در آب‌های دریای عمان در روز یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری به شهادت رسید.

سفارش می کنم در همه عرصه ها و صحنه های کشور حضور فعال و انقلابی داشته باشید

وصیت‌نامه شهید «محمدابراهیم کاظمی»

«بسم رب الشهداء و الصدیقین و العالمین و المعصومین

با سلام و درود به مهدی موعود امام زمان (عج) و سلام بر نائب بر حقش امام خامنه ای عزیز.

خداوندا! آیا لایق دانستی این بنده روسیاه و غرق در معصیت را به سوی خود فراخوانی؟

بارخدایا ! این حقیر و [رو] سیاه شایسته قرب و لقای تو نیست، اما ای هستی‌بخش جهان تو مرا فراخوانده‌­ای!

خدایا، مرا از آتش جهنم نجات بده و با اولیائت محشور بگردان، خدایا چگونه شکرگزار لطف بی پایان تو باشم که [بدین] سان بر من حقیر منت نهادی و اراده ام را قوی کردی و عزمم را  راسخ نمودی تا قدمی کوچک برای یاری امام عصرم بردارم.

در این راه میعادگاه خود را حرم عمه جان امام زمان (عج) قرار داده ام تا در این عصر نفاق و فتنه ها ثابت کنم که تا پای جان بر سر عهد و قراری که با حضرت  سیدالشهدا علیه السلام از بچگی بستیم و نمی‌گذاریم که یک بار دیگر درد بی وفایی ها و بدعهدی های بی بصیرتان، دنیاپرستان، دنیا در دل امام زمانم سنگینی کند.

خداوندا! بصیرت و بینشی عطا فرما تا در این راه ثابت‌قدم بمانم و با نثار جان بی ارزش خود قدمی کوچک در راه نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف بردارم.

سفارش می کنم در همه عرصه ها و صحنه های کشور حضور فعال و انقلابی داشته باشید

سفارش این حقیر به مردم انقلابی کشورم و شهرم پیروی از ولایت فقیه تا پای جان و حضور فعال و انقلابی در همه عرصه ها و صحنه های کشور می باشد. تا مبادا رهبر عزیزم! سلاله پاک حضرت مادر (س) حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تنها بماند.

و از همه خواهران عزیزم و از همه زنان امت رسول الله (ص) می خواهم که حجاب و حیای خود را تقویت کنید و در این راه الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار دهید، و در راه حفظ و گسترش این ارزش الهی از هیچ تلاشی دریغ نکنید. که همانا دشمنان انقلاب اسلامی از حجاب و حیای شما خواهران و مادران سرزمینم هراس بیشتر، از سلاح مردان شما دارند.

از همه برادران مهربانم و همه مردان امت رسول الله (ص) می خواهم که آگاه و بیدار باشید و فریب تبلیغات و وعده های دشمن را نخورید و گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله) باشید و در این راه همچون عمار و یاسر صحابی بزرگ حضرت رسول (ص) برای ایشان باشید و خود را برای یاری امام زمان (عج) و جنگ با کفار و اسرائیل آماده کنید که وعده حق الهی، ظهور مهدی موعود (عج) خیلی نزدیک است.

همیشه به یاد خدا باشید و او را در همه کارهایتان مد نظر داشته باشید و بخاطر نعمت بزرگش به کشورمان شکرگزار باشید و پشتیبان این انقلاب باشید و کم کاری و خیانت مسئولان فاسد دولتی را به پای اصل این نظام و انقلاب نگذارید.

از همه همشهریان عزیزم و آشنایان و بستگانم می خواهم که اگر در حق ایشان بدی و کم لطفی داشته ام از این حقیر بگذرند و مرا حلال نمایند، باشد که عاقبت همه مان ان‌شاءالله بخیر ختم شود.

سفارش می کنم در همه عرصه ها و صحنه های کشور حضور فعال و انقلابی داشته باشید

همسر عزیزم، ستاره جان!

ای عزیزتر از جانم من هرگز نمی توانم جوابگوی محبت های تو باشم. از اینکه خداوند منان تو را شریک و همسفر زندگی ام قرار داد سپاسگزارم. همسرم در راهی همقدم شده ایم که در آن هرچه جلوتر بروی سختی و مصیبت های بیشتری خواهی دید. اگر روزی خبر شهادتم را شنیدی صبور باش و بی تابی نکن و به خود افتخار کن که همسرت در راه مردان خدا قدم برداشته و در این راه به شهادت رسیده است. در همه حال فقط به یاد خدا باش و بدان که با یاد خدا قلب ها آرامش می یابد. «الا بذکر الله تطمئن القلوب» و هرآن خودت را در محضر حضرت زینب (س) بدان! حضرت زینب (س) بیشتر مصیبت دید و این غم کوچک تو در مقابل دریای غم عمه جان امام زمان (عج) چیزی نیست.

مادر و پدر مهربانم!

از شما حلالیت می طلبم که گاهی با شما به تندی صحبت کردم و دل شما را شکستم. امیدوارم مرا ببخشید و برای فرزندتان دعای عاقبت بخیری نمائید و نگذارید با سرشکستگی نزد خدا بروم. صبور باشید و بی تابی نکنید و همیشه به یاد خدا باشید و همیشه داغ خود را در مقابل داغ بزرگ حضرت زینب (س) کوچک بشمارید، مبادا ناسپاسی کنید و به هدیه ای که تقدیم اسلام  کرده اید شک بیاورید.

برادران و خواهران عزیزم!

اگر روزی مرا در لباس شهادت مشاهده کردید، شما را به صبر و استقامت توصیه می کنم؛ مبادا بی تابی کنید و دل دشمنان و منافقان را شاد کنید و داغ خود را  از داغ اهل حرم سیدالشهدا علیه السلام بیشتر بدانید.

پدر و مادر همسر عزیزم!

شما را همچون پدر و مادر خود می دانم و خوشحالم که سرنوشتم با حضور در خانواده شما رقم خورد، به شما هم جز به صبر و تحمل چیز دیگری سفارش نمی‌کنم، امیدوارم مرا حلال نمائید و برای فرزندتان دعای خیر نمائید.

سفارش می کنم در همه عرصه ها و صحنه های کشور حضور فعال و انقلابی داشته باشید

از همه عزیزانم و آشنایانم می خواهم که این روسیاه را حلال کنید و اگر حقی از کسی ضایع کردم، اگر غیبتی پشت سر کسی کردم، اگر دلی رنجاندم، اگر گناهی از من سر زد، حلالم کنید. اگر خداوند لیاقتی داد و شهید شدم تا جایی که اجازه داشته باشم، شفیعتان خواهم بود.

برادر عزیزم! حسین جان!

این حقیر مقداری بدهکاری مالی نیز هم دارم که صورت آن در سررسید سیاه‌رنگ نوشته شده است. از شما می خواهم در صورت توان به صورت وضعیت های آن رسیدگی کنید.    

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمد ابراهیم کاظمی 1396.9.4»

سفارش می کنم در همه عرصه ها و صحنه های کشور حضور فعال و انقلابی داشته باشید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها