ارسال یادداشت اعتراضی اردن به رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه اردن با ارسال یادداشت رسمی به رژیم صهیونیستی اعتراض خود را به اقدامات این رژیم در دیوار غربی مسجدالأقصی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۰۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 17June 2020

ارسال یادداشت اعتراضی اردن به رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه اردن اقدامات رژیم صهیونیستی در دیوار غربی مسجدالاقصی به بهانه مرمت و تعمیرات این دیوار را محکوم کرد.

«ضیف الله الفایز» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن گفت که اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی تنها نهاد ملی صاحب اختیار برای اداره همه امور مسجدالأقصی به موجب قانون بین‌المللی است و تمامی اقدامات مربوط به مرمت و تعمیر این مسجد از جمله دیوارهای آن در حوزه اختیارات این اداره است.

طبق گزارش وبگاه اردنی «عمون»، الفایز تصریح کرد که اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر بایستی به تعهدات خود در این باره پایبند بوده و سریعا هرگونه اقداماتی در این مکان را متوقف کند.

وی همچنین بر ضرورت پایبندی اسرائیل به وضعیت تاریخی و حقوقی در مسجدالأقصی تأکید کرد و گفت که اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر مسئول کامل سلامت مسجدالأقصی و دیوارهای آن است.

الفایز تصریح کرد که این وزارتخانه یادداشتی رمی به طرف اسرائیلی در اعتراض به اقدامات این رژیم در دیوار غربی مسجدالأقصی ارسال کرده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار