کشف اردوگاه زیرزمینی داعش توسط حشدالشعبی+ تصاویر

نیرو‌های حشدالشعبی یک اردوگاه بزرگ زیرزمینی عناصر داعش را در غرب استان «الانبار» کشف کردند.
کد خبر: ۴۰۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 18June 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وبگاه خبری حشدالشعبی گزارش داد که نیرو‌های الحشد، یک اردوگاه بزرگ زیرزمینی عناصر سازمان تروریستی داعش را در غرب استان «الانبار» (غرب عراق)، به‌همراه چند مخفیگاه این گروه تروریستی را کشف کردند.

طبق این گزارش، هنگ دوم حشدالشعبی با همکاری تیپ ۳۲ لشکر هشتم این سازمان در عملیات بازرسی صحرای غرب الانبار اردوگاه یاد شده را کشف کردند.

در این گزارش اشاره شده است که در این عملیات مناطق «غابه مناخ»، «سد مدیسیس»، «وادی حلکوم»، «احواض غاز عکاز»، «الهدره والکعره»، «العودان»، پایگاه هوایی «سعد»، «سحالی» و «ضایع» برای پاکسازی عناصر داعشی مورد بازرسی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های الحشد طی این عملیات موفق شدند یک اردوگاه «بزرگ» زیرزمینی داعش را کشف کنند که متشکل از یک زندان، اتاق‌های خواب و آشپزخانه بوده است.

در این اردوگاه همچنین انواع مختلفی از مواد غذایی و مواد ذخیره برای خودرو کشف شده است.

نیرو‌های الحشد همچنین موفق شدند در این عملیات چند مخفیگاه زیرزمینی داعش را کشف کنند که در آن مواد غذایی و تجهیزات جاسازی شده بود.

کشف اردوگاه زیرزمینی داعش توسط حشدالشعبی+ تصاویر

کشف اردوگاه زیرزمینی داعش توسط حشدالشعبی+ تصاویر

طبق این گزارش، حشدالشعبی تمام مخفیگاه‌های یاد شده را منهدم کرد تا دیگر مورد استفاده عناصر داعش قرار نگیرد.

وبگاه حشدالشعبی همچنین در گزارشی جداگانه خبر داد که این نیرو‌های الحشد موفق شدند یک مخفیگاه تسلیحاتی و تجهیزاتی داعش را در «جزیره الرمادی» کشف کنند.

این اقدام، در حالی صورت گرفته است که نیرو‌های حشدالشعبی طی روز‌های گذشته از آغاز چندین عملیات علیه عناصر سازمان تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق خبر داده بودند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها