وصیتنامه شهید «خضر چاهشوری»؛

نگذارید منافقین ضد دین خون شهیدان عزیزمان را پایمال کنند

شهید «خضر چاهشوری» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: شما برادران عزیزم از شما می‌خواهم برای امام و پیروزی اسلام دعا کنید و راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید که منافقین از خدا بی خبر و ضد دین خون شهیدان عزیزمان را پایمال کنند.
کد خبر: ۴۰۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ - 18June 2020

نگذارید منافقین ضد دین خون شهیدان عزیزمان را پایمال کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «خضر چاهشوری» در تاریخ 1333/3/19 در روستای چاوشی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر دیده به جهان گشود و در 23 تیرماه سال 1361 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون».

یارب نگهدار امام را،  فرمانده کل قوا روح خدا را،  مشعل فروز راه خدا را، آن پاسدار خون پاک شهدا را

ترسم بمیرم دربر نگیرم،  شش گوشه قبر حسین سر جدا را، از مرز کشور سنگر به سنگر،  بشنو از جانباز این صوت و دعا را، در خون نشینم خواهم ببینم،  رخصار مهدی نور چشم مصطفی را، با فتح اسلام با مرگ صدام،  مژده بده بر مسلمین کربلا را.

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران که مسلمانان جهان به خصوص ملت مستضعف ایران را از خظر نابودی اسلام مطلع گردانید.

 و با سلام به امت مسلمان شهید پرور ایران که به ندای امام عزیزشان خمینی سازش ناپذیر لبیک گفتند و پس از سال های مبارزه و جانبازی و ایثار و با اتحاد و یکپارچگی بالاخره در 22 بهمن ماه 1357 توانستند حکومت 2500 ساله کثیف شاهنشاهی را از بیخ و بن بر کنند.

 و از آن پس نیز مستحکم با مشکلات گوناگون مبارزه کرده که ثمره آن اتحاد و مقاومت ها همین پیروزی های اخیر در جبهه ها می باشد.

 و با سلام و درود بر شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به رهبری امام از خرداد 1342 تا هفت نبرد و تا به امروز که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرده و پایه های حکومت صدام و صدامیان را به لرزه در آورده اند.

و با سلام و درود بر پدران و مادرانی که فرزندان خود را روانه جبهه های حق علیه باطل نموده و می نمایند؛ زیرا آگاهانه می دانند «انالله و انا الیه راجعون».

 و اما تو ای مادرم مهربانم ضمن سلام امیدوارم از رفتن من به جبهه رضایت کامل داشته باشی و افتخار هم کنی و فقط برایم دعا کن و ملتمسانه از خدا بخواه تا گناهان مرا ببخشد؛ زیرا ما بنده گناهکاریم و اگر شهادت نصیبم شد مرا حلال کن و بجای گریه و زاری فقط برایم دعا کن.

 شما برادران عزیزم از شما می خواهم برای امام و پیروزی اسلام دعا کنید و راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید که منافقین از خدا بی خبر و ضد دین خون شهیدان عزیزمان را پایمال نمایند.

 و اما تو ای خواهر مهربانم از تو می خواهم تا با مهربانی و زینب وار پیام خون ما را بگوش همه برسانی و شما بستگان و دوستان مرا حلال کنید.

 و اما سخنی با همکاران فرهنگی خویش دارم شما را به خون پاک شهدا قسم می دهم این نونهالان که مثل  فرشتگان پاکند و تعلیم و تربیت آنان در جامعه بر دوش شماهاست سعی کنید درس اسلام و قرآن را به آنان بیاموزید و افکار منحرف به آنان تزریق ننمایئد.

 در پایان مقدار پولی دارم که به حساب صندوق قرض الحسنه واریز نمائید تا در راه عروسی و نیازمندی های جوانان مسلمان و متعهد به مصرف برسانند.

با هم دعای همیشگی را سر می دهیم: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار، از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزای.

والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها