جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

«نمی‌توانیم نفس بکشیم» همان جاهلیت پیشرفته در آمریکاست

حسین محمدرضایی با اشاره به جاهلیت مدرن به وجود آمده در دنیا گفت: در آمریکایی که ادعای تمدن دارد جاهلیت پیشرفته موج می‌زند و مردم این کشور شعار «نمی‌توانیم نفس بکشیم» سر دادند که همان جاهلیت مدرن است.
کد خبر: ۴۰۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ - 18June 2020

«نمی‌توانیم نفس بکشیم» همان جاهلیت پیشرفته در آمریکا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «گره» در نکا اظهار داشت: مردم ایران در دنیا با عظمت شناخته شده‌اند و این عظمت با وجود ایمان، اراده، انگیزه در شرایط سخت و بحران‌ها نشان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه نحوه ورود مردم به این بحران‌ها مهم است، افزود: ملت ما بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشت و با اراده و انگیزه‌ای که داشتند سربلند بیرون آمدند.

محمدرضایی ادامه داد: جنگ یک بحران بسیار بزرگی در اوایل انقلاب بود که در شرایط بی‌ثباتی سیاسی، بی‌ثباتی اقتصادی، نابسامانی در نیروهای مسلح و وجود غائله‌ها به ملت ما تحمیل شد و با توانمندی عراق و آمادگی ارتش این کشور کار را برای ما سخت می‌کرد و ما به واسطه ایمان و اراده این مردم پیروز شدیم و به فرموده امام (ره) «ما در جنگ ابهت دنیا را شکستیم.»

وی افزود: ملت ایران بعد از جنگ بحران‌های زیادی از قیبل سیل، زلزله، حوادث طبیعی و... را پشت سر گذاشتند و با حضور در صحنه عظمت آفریدند.

وی با بیان اینکه کشور ایران جز اولین کشورهایی بود که به ویروس «کرونا» مبتلا شد، گفت: در مقابله با این ویروس شاهد ورود به هنگام مردم بودیم و توانستیم این بحران را مدیریت کنیم و این افتخار در دنیا برای ما ثبت شد. اما کشورهایی مثل آمریکا که ادعای تمدن داشتند و در همه زمینه‌ها ادعا می‌کردند در زمینه مقابله با این ویروس نتوانستند موفق عمل کنند.

محمدرضایی با بیان اینکه ما در اوج تحریم توانستیم فضای خوبی را در کشور ایجاد کنیم، به نقش رسانه در تنویر افکار عمومی پرداخت و گفت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در بحث کرونا بی‌تفاوت نبوده و گره‌گشا بودند و به واسطه این گره‌گشایی خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه باید خودمان را برای بحران‌های مختلف آماده کنیم، تصریح کرد: با وجود ایمان و اراده مردم شکست ناپذیر  اجازه نخواهیم داد دشمن به اهداف پلید خود برسد.

این مسئول با اشاره به جاهلیت مدرن بوجود آمده در دنیا گفت: در آمریکایی که ادعای تمدن دارد جاهلیت پیشرفته موج می‌زند و مردم این کشور شعار «نمی‌توانیم نفس بکشیم» سر دادند که همان جاهلیت مدرن است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: مقدمات ظهور باید آماده شود و ما باید خودمان و توانمندی‌مان را اثبات کنیم تا امام زمان ظهور کند.

برگزاری جشنواره بین‌المللی عکس شهید «سلیمانی» در نکا

«حسین زحمتکش» مسئول بسیج رسانه نکا نیز گفت: شهرستان نکا تنها فستیوال رسانه‌ای کشور را با موضوع کرونا برگزار کرد و 220 یادداشت‌نویس از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند.

زحمتکش با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست و با شهادت سپهبد شهید سلیمانی سلامت و بهداشت و امنیت دنیا رفت، از برگزاری جشنواره بین‌المللی عکس شهید سلیمانی به میزبانی بسیج رسانه نکا خبر داد و افزود: این جشنواره در 17 دی ماه روز قیام مردم نکا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار