مسئول سازمان بسیج رسانه کشور:

آمریکا در صدر جنایت‌های شیطانی و بحران اخلاقی قرار دارد

مسعود بصیری به بحران اخلاقی در کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: در غرب حکومت شیطانی بیداد می‌کند و آمریکا در صدر آن قرار دارد.
کد خبر: ۴۰۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ - 18June 2020

آمریکا در صدر جنایت‌های شیطانی و بحران اخلاقی قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مسعود بصیری» مسئول سازمان بسیج رسانه کشور امروز در اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای «گره» در نکا عرصه رسانه را عرصه مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: رسانه از گذشته تاکنون برای آگاهی‌بخشی مردم فعال بوده و اصحاب رسانه در حیطه وظایف خود رسالت آگاهی بخشی، روشنگری، ایجاد امید و انگیزه را بر عهده دارند.

بصیری به بحران اخلاقی در کشورهای غربی اشاره کرد و با بیان اینکه خانواده مقدس‌ترین بنا در اسلام است، گفت: در غرب مصرف مواد الکلی، جرم، جنایت در حوزه‌های مختلف فروپاشی خانواده، تجاوز به کودکان که از شاخه‌های حکومت شیطانی بوده بیداد می‌کند و آمریکا در صدر آن قرار دارد.

وی دنیای اسلام را دنیای عدالت و حمایت از مظلومان برشمرد و افزود: امروز شاهد افزایش گرایش به اسلام در اروپا هستیم و به عقیده کارشناسان اروپایی تا 50 سال دیگر دین رسمی کشور اتریش دین اسلام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مشکل اروپا و آمریکا تفاوت و تبعیض نژادی نیست، تصریح کرد: مشکل آنان توجه و محوری شدن امیال انسانی برای پیشرفت بوده که جامعه آنان را دچار مشکل کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با تقدیر از حضور مردم، تلاش مسئولان و کادر درمان در بحران کرونا گفت: جهانیان حرکت جهادی جهادگران را مشاهده کردند که جای تقدیر دارد.

بصیری اظهار کرد: کشورهای اروپایی با وجود سرمایه‌گذاری زیادی که در زمینه علم و بهداشت داشتند متأسفانه شاهد افزایش آمار تلفات ناشی از کرونا در این کشورها بودیم و باید دعا کنیم خداوند به دانشمندان ما عنایت کند تا دارو و واکسن این بیماری در ایران کشف شود.

در پایان این مراسم از صاحبان شش اثر برگزیده جشنواره ملی رسانه‌ای گره از استان‌های خوزستان، لرستان، مازندران، گلستان و همدان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار