وصیت‌نامه شهید «عبدالمحمد توکلی ریشهری»؛

به خط انحرافی دولتمردان شرقی و غربی گوش نکنید

شهید «عبدالمحمد توکلی ریشهری» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: هان‌ای ملت خمینی این نائب بر حق امام مهدی (عج) تنها نگذارید، به خط انحرافی دولتمردان شرقی و غربی گوش نکنید، حرف‌های او را به جان و دل بخرید.
کد خبر: ۴۰۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 18June 2020

به خط انحرافی دولتمردان شرقی و غربی گوش نکنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «عبدالمحمد توکلی ریشهری» در 1344/4/21 در محله بهمنی شهر بوشهر دیده به جهان گشود و در سوم فروردین ماه سال 1361 در عملیات فتح المبین در شوش به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اینجانب عبدالمحمد توکلی ریشهری فرزند حسین ساکن و اهل بوشهر به شماره شناسنامه 128 هستم.

 و شهادت می دهم که به جزء خدای یکتا معبودی نیست و فرستاده برحق او محمد رسول ا... است امام اول من حضرت علی(ع) و آخرین آن هم حضرت مهدی(عج) اس.

 و حال سخنی دارم با ملت و خانواده ام که جزء خط راستین امام که همانا خدا است راهی دیگر پیشه خود نگیرید.

برای من اگر این سعادت(شهادت) نصیبم شد برای اینکه دل دشمنان شاد نشود گریه و زاری نکنید و نام من را ناکام نگذارید زیرا من با کام شیرین از این دنیا می روم.

هیچگونه غمی ندارم جزء اینکه می بینم هنوز همنوعان من در زیر چکمه پوشان امپریالیستی هستند و دارند استعمار می شوند.

 هان ای ملت خمینی این نائب بر حق امام مهدی(عج) تنها نگذارید به خط انحرافی دولتمردان شرقی و غربی گوش نکنید، حرفهای او را به جان و دل بخرید.

 اگر شهید شدم مرا در قبرستان شهداء خاک کنید راه من راه امام حسین(ع) و شهید چمران این سردار بزرگ اسلام هستم اگر از من قبول کند بعد از چمران ها و رستمی ها دیگر ماندن ارزش ندارد.

به این دنیای مادی فکر نکنید که چیزی جزء فنا شدن نیست راهتان راه شهید چمران و امسال او که رهروان  پاک امام حسین(ع) هستند باشد تا جان دارید برای باز پس گرفتن سرزمین های اسلامی از پای ننشینید از مال دنیا هیچ ندارم جزء دوچرخه ای که آن را به راه خیر بدهید.

به امید دیدار در آن دنیای خدائی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار