دیدار فرمانده سپاه الغدیر با مدیرکل امور بانوان استانداری

«سردار پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد با مدیر کل امور بانوان استانداری، مسئول بسیج جامعه زنان استان، مسئول سازمان زنان حفظ آثار و جمعی از نمایندگان دستگاهها، در محل فرماندهی دیدار داشت.
کد خبر: ۴۰۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ - 19June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مدیر کل امور بانوان استانداری، مسئول بسیج جامعه زنان استان، مسئول سازمان زنان حفظ آثار و جمعی از نمایندگان دستگاهها، با سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر در محل فرماندهی دیدار داشتند.

در این دیدار که به بهانه تبریک انتصاب و درجه‌ سرداری انجام شد، محور اصلی گفت‌وگو بر گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و دومین کنگره شهدای استان یزد استوار بود.

«فاطمه دانش یزدی» ضمن تبریک به سردار، درباره نقش زنان در استان و معضلات روز جامعه مطالبی ارائه کرد. وی در ادامه از روند کار کمیته بانوان کنگره شهدای یزد و چهلمین سالگرد دفاع مقدس گزارشی ارائه کرد و از برگزاری چند برنامه شاخص در حوزه بانوان، در طول سال خبر داد.

همچنین سردار پور شمسی در ادامه ضمن تشکر از بانوان فعال یزدی در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همراهی مجموعه سپاه با برنامه های بانوان تأکید کرد و افزود: همواره جای بروز بانوان در جامعه خالی است و شایسته است به این قشر اهمّیت درخوری داده شود.

وی تأکید کرد: به مناسبت دو موضوع ذکر شده لازم است، قسمتی از برنامه کنگره به بانوان اختصاص داده شود و کنگره شهدای زن به صورت برجسته برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار