دریادار خانزادی:

تولید موشک‌های سوپرسونیک در آینده نزدیک/ دنبال پرتاب عمودی موشک‌ها هستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه به زودی به نسل موشک‌های فراصوت دست می‌‌یابیم، گفت: در آینده نزدیک تولید موشک‌های سوپرسونیک را در دستور کار خواهیم داشت که در آن‌ها موتورهای جدید توربوفن بکارگیری خواهند شد تا با سرعت چند برابر صوت حرکت کنند.
کد خبر: ۴۰۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ - 18June 2020

تولید موشک‌های مافوق صوت در دستور کار قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، دریادار‌ حسین خانزادی فرمانده نیروی‌ دریایی ارتش با حضور در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما، اظهار داشت: در مجموعه موتورهای موشکی نیروی دریایی ارتش قطعاً تغییراتی اتفاق خواهد افتاد که این موتورها باید درجه حرارت بالاتر در زمان طولانی‌تر‌ را تحمل‌ کند.

وی افزود: در سامانه‌های سوخت‌رسانی و‌ سیستم ناوبری نیروی دریایی ارتش نیز قطعا تغییراتی خواهیم داشت.

فرمانده نداجا گفت: امروز‌ به برد موشکی ۳۰۰ کیلومتر‌ دست پیدا کردیم و به زودی به برد خیره‌کننده بیشتر‌ نیز‌ خواهیم رسید.

امیر خانزادی با بیان اینکه ساخت موشک‌های نسل طلاییه در برنامه نیروی دریایی ارتش قرار دارد، افزود: موشک‌هایی که امروز‌ به صورت کروز استفاده کردیم از نسل مادون صوت هستند و نزدیک‌به سرعت صوت پرواز می‌کنند.

وی‌ با بیان اینکه به زودی به نسل موشک‌های فراصوت دست می‌‌یابیم، گفت: در آینده نزدیک تولید موشک‌های سوپر سونیک را در دستور کار خواهیم داشت که در آن‌ها موتورهای جدید توربوفن بکارگیری خواهند شد تا با سرعت چند برابر صوت حرکت کنند.

فرمانده نداجا خاطرنشان کرد: در مجموعه نیروی دریایی به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم که این اتفاق این امکان را به ما خواهد داد تا تعداد بیشتر موشک ها را بر روی عرشه کشتی ها جای دهیم تا اهداف متنوع‌تری را مورد اصابت قرار دهیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها